Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet hoi: mielipiteitä sokeripalanänneistä?

Vierailija
02.12.2009 |

nytpä kysyn varsinkin miehiltä tämmöistä: mitä mieltä ootte aina pystyssä sojottavista sokeripalanänneistä? menetteleekö, etooko vai mitä?

mulla on pienet, tosin erittäin kiinteät rinnat, joiden pyöreydestä ja koostumuksesta tykkään, samoin kuin pienistä vaalenapunaisita nännipihoista. mut jos voisin asiaan vaikuttaa niin ottaisin mieluummin vähemmän ulkonevat, tasaisemmat nännit. nää nykyiset töröttää aina paitojen alta. ja ujostelen näitä rintoja niin etten oikein kehtaa mieheltäkään kysäistä. joo, tiedän että oon tyhmä, mut minkäs teet...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eikä kukaan muukaan mies saa katsettaan irti paidan läpi erottuvista nänneistä.

Vierailija
2/28 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma kiinnitä erityistä huomiota ellei tilanne ole jotenkin muuten kiihottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta munkin mielestä vähemmän ulkonevat nännit on nätimmät. En kyllä silti usko, että sokeripalamallisissa mitään erityistä hävettävää on. Paitsi tietysti silloin kun haluaa pitää tiukkoja paitoja :D

Vierailija
4/28 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisit kuvan nänneistäsi. Yleisesti ottaen töröttävät on kivat!

Vierailija
5/28 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolla kaula-aukolla varustettuja paitoja?

Siksikö, kun se on niin hävettävää, kun tuo tissejään esiin? Kuuluttaa kaikelle maailmalle, että voi että kun mullon isot tissit! Niin isot ,että niitä pitää oikeen korostaa lisää.

Kyllä paidanläpi nöpöttävät nännit on kihottavat eikä hävettävät.

M32

mutta munkin mielestä vähemmän ulkonevat nännit on nätimmät. En kyllä silti usko, että sokeripalamallisissa mitään erityistä hävettävää on. Paitsi tietysti silloin kun haluaa pitää tiukkoja paitoja :D

Vierailija
6/28 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot nännit ovat mahtava näky. Itse tissien ei tarvitse olla kovinkaan isot, kunhan nännit ovat isot. Rakastan katsella paidan läpi törröttäviä mahtinännejä.

m29

Vierailija
7/28 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot nännit ovat mahtava näky. Itse tissien ei tarvitse olla kovinkaan isot, kunhan nännit ovat isot. Rakastan katsella paidan läpi törröttäviä mahtinännejä.

m29

Rinnatkin on mukavan kokoiset C-kupit, isot vaaleanruskeat nännipihat ja nuo aina nöpöttävät nännit sormenpään kokoiset. Kaikki ei tykkää niistä, mutta omat miehet on minun vauhtinappuloita rakastaneet, ovat vielä melkein yhtä herkät kuin klitta.

Vierailija
8/28 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nännit ovat mahtavan herKULLISIA. Mulla on yksi kamu, jolla on sellaiset. Aikas usein lojutaan nakuina vastakkain, ja se hieroo mun klittaa niillä nänneillä. Että se tekee hyvää.....mimmu.

Vierailija
9/28 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai

Mä meen ihan sekaisin törröttävistä nänneistä, pienet rinnat ja näpöttävät nännit niin se on siinä, välittömästi alkaa jöpöttää.

Vai yhtä herkät kun klitta ? ei voi olla ? vai voiko sittekin. Kertokaa naiset pliiis.

Vierailija
10/28 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mut jos miehellä on oikea tatsi ja fibat niin lähelle päästään. aih ja mmmm ;)

Vierailija
11/28 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla melko yksilöllistä tuo nännien tuntemus juttu. Mulla ex-tyttöystävä melkeen laukes ku niitä isoja nännejä koiteli. Nykyinen taas ei anna edes koskea moisiin nappuloihin ku ei kuulemma tynny hyvältä. Taitaapi olla tapauskohtaisia.

Vierailija
12/28 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- koska mäkin luulin että mun nännit ei tunne just mitään. Ennen kun sitten pokasin yhden miehen, joka sitten taiteili kielellään siihen malliin että valtavan suureksi hämmästyksekseni löysin itteni yllättäen huuman huipulta. Vau.

Riippuu siis tapauksesta :)

Vierailija
13/28 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei lahkeessa kunnolla värähdä nähdessään kunnolla paidan läpi näkyvät jumalaiset nännit...

.... uuuh

Vierailija
14/28 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei lahkeessa kunnolla värähdä nähdessään kunnolla paidan läpi näkyvät jumalaiset nännit...

.... uuuh

Vierailija
15/28 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja rintakarvat väristen...

Vierailija
16/28 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson naisen nännejä, jos ne suinkin yhtään nököttävät. Avokki jopa muutaman kerran huomauttanut, että älä nyt sentään silmiäsi pudota. Mutta kyllä ne vaan ovat niin saakutin herkulliset, sellaiset kovat ja hyvin puseron läpi nököttävät nännit. Kieli alkaa suussa vipattamaan, niin kovasti tekisi mieli päästä lutkuttamaan niitä.

Vierailija
17/28 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo vertaus on aika kaukaa, kun on puhe nänneistä. Onhan niitä tietysti makea imeskellä miehenikin mielestä!

Itsellä on huomattavan kookkaat ulkonevat nännit. Joskus nuorempana tuli niitä nännipumpulla pumppailtua. Ja sen jälkeen kumirenkaat saivat ne paisumaan entisestään. Imetykset ainakin onnistuivat hyvin. Ja mieskin tykkää näistä nappuloista.

Vierailija
18/28 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä ongelmaa! :O

Vierailija
19/28 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap joutuisi käyttämään koko ajan niin paksuja toppaliivejä, ettei niitä millään jaksaisi pitää joka päivä. ahdistavat ja hankalat, kokeiltu on vaikka mitä merkkejä, usko pois. mieluiten olen muutenkin ilman ja yritän löytää väljiä tai astetta paksumpia paitoja, joiden läpi nännit eivät häiritsevästi näy.

siks toisekseen luin juuri yllättävästä tutkimusesta, jonka mukaan rintakudos säilyy kiinteämpänä mitä vähemmän liivejä käyttää. mun kohdalla tuo näyttäis pitävän erinomaisesti paikkansa. siinäkin yksi syy etsiä paitoja, joiden kanssa voi kävellä kadulla ilman että vastaantulevilta miehiltä housunnapit lentelee...

Vierailija
20/28 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännit ovat yhtä turhia kuin munkkien munat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi