Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vituttaa, kun nuo viestit on välillä oikealla ja sit taas vasemmalla
02.12.2009 |
keskellä, ym, mitä täällä tapahtuu? Tarraa tuoliinsa paniikissa.
Kommentit (2)
toissapäivänä huomasin jonkun aloituksen avattuani, että vastaukset on ruudun oikeassa reunassa.
Muutaman kerran nyt ollut, mutta häiritsee..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
...lataa vaikka firefox explorerin rinnalle, jos sulla ei sitä vielä oo, ja kokeile pysyykö viestit sitten kiltisti paikoillaan.