Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko tyhmä?

Vierailija
02.12.2009 |

Oon ollu monta vuotta parisuhteessa ja naimisissa ja on lapsiakin siunaantunu, mutta, oonko ihan tyhmä, kun haluan olla miehelleni paras ja haluan että hän pitää minua parhaana? Onks teillä muilla niin, et sen suurimman rakkauden kans on menty naimisiin ja perustettu perhe vai onko jossain joku, joka onkin ollu ykkönen? Tää aiheuttaa mulle kauheita paineita etenki sängyssä, ku pelkään, et mieheni fantasioikin josta kusta toisesta, kun taas mulle itselle mieheni on se suurin rakkaus, enkä ole kyllästynyt...ainakaan seksiin. Mut paine olla paras, vaikuttaa mun suoritukseen sängyssä :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mäkin kärsin samasta ongelmasta. Mä haluan olla paras ja ykkönen, ja välillä ryven hirveässä itsesäälissä kun en kuitenkaan voi mitenkään olla ja kuitenkin se mies tiirailee noita kiinteäpeppuisia sakkolihaleimastaan juuri ja juuri päässeitä pissiksiä :)

Typeräähän se on, koska minkäs sille voi jos tuo nyt välttämättä haluaa minut jonakin päivänä vaihtaa johonkin tytönheitukkaan. Mies ei myöskään itse anna mitään syytä tällaiseen hölmöilyyn, ongelma on ihan mun pääni sisällä ja syntynyt samalla kertaa lasten kanssa, eli kun kroppa on väkisinkin vähäsen päässyt kärsimään, tulee aina ajoittain mietittyä, riittääkö se kuitenkaan. Mies kun itse ei ole lasten myötä muuttunut yhtään, sama komea kaveri on kuin vielä viisi vuotta takaperinkin.

Koitapas kertoa miehellesi, että tämmöisiä pyörittelet päässäsi, ehkä se on niin fiksu, että tajuaa kehua sua ja huomioida jne. Se nostaa itsetuntoa, eikä tule niin sitten mietittyä että "jospas en olekaan se paras...". Mun mieheni ei valitettavasti ole tätä tajunnut, toteaa vain että "älä nyt hulluja puhu", kun tätä asiaa olen hänelle selostanut. No, puhun silti, koska mä puhun mitä haluan :)

Vierailija
2/7 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti sun ihanasta vastauksesta. Mä oon puhunu tolle kans, mut meillä vastaus on "höpöhöpö" Eli siis sama ku vastais et "oikeessa oot, sä oot täysin lörtsähtäny, vanha akka, joka ei tunnu enää miltään" :) Mut mulla tiedätkö se etu, et oli jo mua paaaljon vanhempi, ku alettiin oleen, joten mä ajattelen, ettei se saa enää ketään nuorempaa :D tai mistä noista tietää. Mut aivan rupes naurattaan sun vastaus, et tyhmiähän täs ollaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumisen lähtökohtahan on, ettei enää etsi sitä parasta. Teet vain itsellesi ja suhteelle hallaa, jos juutut tuohon, mutta tiedän kyllä ettet voi tunnetta noin vain muuttaa. Yritä elää sen kanssa.

Sängyssä sinun on unohdettava suoritukset. Sängyssä rakastellessanne miehesi haluaa juuri sinua.

Vierailija
4/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihukan sama juttu. Mies on mulle ykkönen, ehdottomasti. Niin sängyssä, kuin ulkonäöllisesti ja myös älyllisiltä lahjoiltaan. On SM-tason urheilija ollut nuorempana ja mitä luultavimmin siellä on ollut joku pimu (huippu-urheilija myös) jonka kanssa on hyvinkin saattanut seukkailla tms (en tiedä). No mä oon 170cm ja 60kg, et en mikään läski, mut onhan muksun jälkeen jäänyt vatsanahka roikkumaan ja aina välillä hiipii mieleen, et millasiakohan vatsalihaksia se on joskus kattellu.... Mut tosiaan, tyhmäähän tämmöstä on ajatella... Sanon vaan ittelleni aina, et se on mun kanssa nyt, et jos joku toinen olis ollu mieleisempi, ni olis varmaan jäänyt sitten sen kanssa :) Tsemppiä teille ja ihanaa joulun aika!!

Vierailija
5/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vie mukanaan ja tietyn naisen kanssa ajaudutaan perhettä perustamaan. Ei se tarkoita, että pitäisi omaa vaimoaan maailman parhaimpana ja seksikkäimpänä. Elämässä ei voi käyttäytyä kuin tuuliviiri. Mennä jokaiseen kiinnostavaan juttuun mukaan. Itse fyysisenä ihmisenä arvostan samanlaisia ihmisiä. terve sielu terveessä ruumiissa ja sitä rataa. Epäfyysisyys on yököttävää.

M32

Sanon vaan ittelleni aina, et se on mun kanssa nyt, et jos joku toinen olis ollu mieleisempi, ni olis varmaan jäänyt sitten sen kanssa :) Tsemppiä teille ja ihanaa joulun aika!!

Vierailija
6/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitään/haaveillaan paremmasta, ei tyydytä siihen mitä jo on ja sitten vielä oletetaan miehenkin ajattelevan/toimivan niin.

Ette te voi sanoa että olisitte kaunein ja paras kumppani, sehän on ihan mahdotonta edes selvittääkään. Miehellä on aina fantasioita ja yleesä te ette siinä ole, vaan joku toinen nainen. Se nainen ei välttämättä ole kauniimpi kuin te vaan siihen voi liittyä joku toinen syy miksi on fantasiaan päässyt. Terveellä ihmisellä pitää olla fantasioita.

Vierailija
7/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä fantasioin joskus naisesta, joka haluaisi keskustella syvällisiä ja katsella kanssani tähtitaivasta pimeänä syysiltana jossain, missä kaupungin valot eivät näkymää pilaa. Esimerkiksi näin.

Se nainen ei välttämättä ole kauniimpi kuin te vaan siihen voi liittyä joku toinen syy miksi on fantasiaan päässyt. Terveellä ihmisellä pitää olla fantasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi