Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua saada tyttölasta.Olenko erikoinen

Vierailija
02.12.2009 |

tapaus?

Mä olen niin täynnä sitä millanen maailma tää on naisille.Itte oon kamppaillu ulkonäkö ongelmien kans koko elämäni ja en haluis katsella oman tyttäreni itsetunto jne.ongelmia.Naisille on mun mielest nykyaikana liian suuret vaatimukset ulkonäköasioissa ja kaikessa muussa.Miehet ne vaan on ja menee,Itsetunto ja itsevarmuus on kuin syntymälahja heille.

Onneksi mulla on kaksi poikaa ja kolmatta lasta en uskalla tehdä jos oliskin tyttö.

Ei tytössä muuten mitään vaan tämä ajan henki!!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n suuri totuus on että kaikki naiset haluavat tytön. Luultavasti olet siis valehtelija.

Vierailija
2/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki täysipäisiä (melkein aikuinen jo nuorinkin)- tietysti jos äidillä ei ole mitään mitä antaa ei voi tenavastakaan mitään tulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on täysin kiinni kasvatuksesta, aikuisen mallista, kodin ilmapiiristä jne. Tuo asenne jo kertoo sen, että oletetaan, että yhteiskunta ja muu maailma ne lapset kasvattaa. Toki tässä maailmassa on vinoutuneita asenteita yhtä jos toista asiaa kohtaan, mutta lapsen voi kasvattaa niin, että hän pärjää. Itsetunto ei ole kenellekään syntymälahja. Se syntyy vuorovaikutuksessa vanhemman kanssa ja sen kehittyminen alkaa heti vastasyntyneenä. Sinä kasvattajana päätät, miten lapsi suhtautuu itseensä ja omaan ulkonäköönsä. Sinun esimerkilläsi hän oppii, mitkä asiat ovat tärkeitä ja mitkä asiat merkityksettömiä.

Vierailija
4/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän alunalkaen sille tytöllesi hyvän itsetunnon, ulkonäöstä riippumatoman, kasvatat.

Vierailija
5/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida että tyttö olis kyllä kiva mutta uskon ihan tosissani että mun omat ulkonäköpaineet vaikuttaisi enemmän mun tyttäreeni kuin poikiin.Niin että mulla olis ihan oma murrosikäinen kopio itsestäni joskus.Ja tytön odotetaan jo pienenä olevan siro,söpö prinsessa.Poikalapset on taas mitä on.Ja mä oon niin kade että MÄ en oo MIES.

Mies voi olla millanen vaan.Naiset ei ole koskaan niin vaativii kuin miehet.

Kyllä mä ainakin itse naisena voin sanoa että miehen elämä on helpompaa!!!

Mutta onnittelut niille jotka ei näin turhanpäiväisiä asioita jaksa omassa elämässään miettiä! AP

Vierailija
6/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista on olla mies?? Mutta tosiaan, ei tuolla ajatusmaailmalla kyllä kannata miettiä lasten hankintaa. Kyllä varmaan on päänvaivaa jo riittävästi noissa omissa ulkonäköpaineissa..... Kasvata kuitenkin niistä pojista miehiä, jotka eivät ajattele naisista yhtä vinoutuneesta kuin sinä. Niitä ei muuten kukaan nainen ikinä kestä.

Vierailija
7/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan tarkoita ulkonäköpaineita vaan tulevaisuuden uhkakuvaa, kun Suomeenkin tulee islamilainen hallinto ja lainsäädäntö. Se on nimittäin hyvinkin todennäköistä eikä ollenkaan hyvä juttu tyttöjen ja naisten kannalta.

Vierailija
8/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun toinen lapsi osoittautui myös tytöksi oli salaa tosi onnellinen siitä että sai toisen tytön. Ei silleen että

jos olisi ollut poika niin olisin varmasti rakastanut sitäkin aivan mahdottoman paljon mutta silti halusin ennemmin toisen tytön kun pojan.

Ja nyt lapsiluku täynnä ja hyvä niin että kaksi tyttöä on...

Vierailija
9/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaukset ovat outoja ja harmillisia, että millainen tulevaisuus onkaan lapsella, jonka äiti "ei ole halunnut" ko. sukupuolta edustavaa lasta? Ap:llehan on käynyt mietä hienoimmin, mutta entä jos tulet vielä vaikka vahingossa raskaaksi ja saatkin tytön?

En ymmärrä, ja muutenkin, tämäntyyppinen kuvittelu elämän menemisestä omien päätösten mukaan on pelottavan itsekästä.

Vierailija
10/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain poikia, ihan siitä syystä että on ollut aika väljähkö äiti suhde itsellä ja jotenkin pelkäsin että kasvatan tyttölapsen samalla kaavalla toistaen samat ongelmat hänen kanssaan. Poikien kanssa tilanne oli tavallaan "uusi" itselle. Joku alitajuinen ääni minussa oli huojentunut siis kun meidän perheeseen syntyikin poikia. Toki parhaani olisin yrittänyt tytön kanssa.

Vierailija
11/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään ei ole niin huonosti asiat ja asema suomessa tänä päivänä kuin heteromiehellä.

mihin ihmeeseen perustat käsityksesi?

siihen, että olet ruma ja lihava?

Vierailija
12/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa huonosti voivista lapsista on poikia, rikollisuus on yleisempää miehillä, miehet tekee itsemurhia, ampuu koulutovereitaan, kärvistelevät ilman, että osaavat purkaa ahdistustaan. Tämä maailma on vaikea kaikille, ulkonäköpaineet eivät edes ole sieltä pahimmasta päästä.

Vierailija
13/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita rumaa tai lihavaa että kokee miesten hallitsevan maailmaa ja naisten siinä rinnallan taistelevan kelvatakseen nykynaisen muottiin.Älkää nyt hyvät ihmiset väittäkö etteikö naiselta odoteta ja vaadita enemmän lähes kaikessa.

Vierailija
14/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöillä kaverisuhteet yleensä vaikeammat, tytöillä kolmas leikissä liikaa vs pojat viihtyvät laumoissa. Lisäksi oma murrosikäni oli aivan kamala, en vaan haluaisi siirtää oman sukuni naisgeenejä eteenpäin.. naiset suvussani ovat hmm. jokseenkin vaikeita ;)

meillä nyt ihana poikulainen, jolle toki sisarruksen haluaisimme. Poika toiveissa, MUTTA molemmat sukupuolet, kaikesta huolimatta, otamme ilolla ja kiitollisuudella vastaan :)

Vierailija
15/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heiltä vaaditaan enemmän. Miesten osakin on vaikea. Jos olet herkkä mies, et mahdu siihen muottiin johon kuuluisit. Isänä saatat olla vain apulainen oman lapsesi hoidossa. Koulumaailmassa kiusataan, jos et ole urheilullinen tai itket helposti. Opettaja ottaa silmätikuksi, jos olet energinen ja epäsopiva 25-vuotiaan naisopettajan luomaan mielikuvaan ihanneoppilaasta...jne.

Vierailija
16/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä eipä se helppoa ole pojilla/miehilläkään jos satut olemaan ns vääränlainen.

Täyttä kukkua että mies/poika saa olla minkälainen vaan! Ulkonäköpaineita ei niin paljon ole mutta muitakin paineita ja vaatimuksia tässä maailmassa kyllä on.

Itse olen nainen ja tyytyväinen siitä. EI ulkonäköpaineita mulla.

Vierailija
17/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain huono äiti ajattelee että toinen sukupuoli on jotenkin huonompi :)

Vierailija
18/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tosi onnellinen siitä!!

Vierailija
19/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikäs siinä, ei se mua haittaa.

Vierailija
20/22 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsi, tytär, on jo 21-vuotias. En ole kokenut tytön tai pojan äitiyttä mitenkään erilaisena, jokaisella lapsella on omat vaatimuksensa sukupuolesta riippumatta. Myös poika voi olla itsetunto-ongelmainen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi