Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen paikka Kivenlahti on asua?

02.12.2009 |

Sieltä löytyi yksi kiva asunto. Tosin pikkuisen ongelmana on raha, mutta jospa se nyt vaikka tuossa lauantaina järjestyis. Onko minkälainen paikka tuo Kivenlahti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-76 on mukana

(jos joku muukin lähtee)

Vierailija
22/26 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melkein veikkaan, että se joka tunnistaa mut näistä mun jutuista, niin tuntee mut jo entuudestaan.

Hauska olis kyllä tavata kaikkien koululaisten ja pikkutaaperoiden äidit, jotka on syntynyt 70-luvulla ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin omaksi makkariksi sen missä on takka ja parveke merelle...

Vierailija
24/26 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään tapaaminen?

Vierailija
25/26 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hassumpi kämppä!

Pikku viilauksena vaihtaisin ne rumanruskeat kylppärin kaakelit ja samaten keittiön ...

Ennemmin huolestuttaisi millaista porukkaa Kivenlahdessa asuu.

Miten mulla jotenkin on tunne, että paljon on sosiaalitapauksia...

Se taas ei ole hyväksi lapsille. As You know.

Ihan koulunkäynninkin ja tarhatouhujen vuoksi.

Vierailija
26/26 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Kivenlahden rauhallisempaa puolta. Maininkitien suunta on varmaan saanut Kivenlahden kuulostamaan pahemmalta kuin onkaan. Olen asunut täällä vuosikaudet ja viihtynyt hyvin. Sama koskee monia naapureita. Jos joku tarvitsee isompaa asuntoa, yrittää ostaa sen läheltä.

Mutta onpa tuossa asunnossa huikeat näkymät. Siis tuossahan on ilmeisesti esteetön merinäköala useampaan suuntaan. Ainakin jos hahmotan kuvat oikein.

Kivenlahden etu on myös se, että tuosta lyhyen matkan päässä on bussipysäkki, josta menee usein bussi Kamppiin. Melko hyvin toimiva joukkoliikenne on yksi syy, miksi pidämme alueesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi