Pitkien hiusten leikkauttauminen aivan lyhyeksi! Kokemuksia? Kaduttiko?
Eli ongelma ovat puolipitkät, todella huonokuntoiset käsitellyt hiukset. Suunnittelen aivan lyhyttä parin, kolmen sentin poikatukkaa. Olen ollut aina vannoutunut pitkien hiusten kannattaja, mutta nyt olen jo hyvin lähellä tätä toimenpidettä: tärkeimpänä syynä purkkahiuksista eroon pääsy ja oman värin takaisin saaminen... Suositteletteko? Millaisiin kasvoihin eivät aivan lyhyet hiukset sovi?
Kommentit (42)
Oma tukka entinen vaalea, nyk. vaalea soratien värinen, mutta vaalennettu hieman A-mallinen polkka. Hiuslaatu ohut, piikkisuora, pyörteitä sekä edessä että takana. Vaativa asiantuntijatyö, jossa joka päivä esillä. Toisaalta kaksi pientä lasta, joiden kanssa aamu ja ilta menee varsin vauhdikkaasti... Iho on varhaisaikuisuuden pahan aknen jäljiltä arpinen, etenkin poskista eli en kovin lyhyttä viitsisi leikata, kun naama paljastuu kokonaan. Meikkaamiseen menee aikaa aamuisin n. 15 min, tukkaan toiset 15-20min. Tukka on aika huonokuntoinen vaalennuksen ja lämmöllä muotoilun takia. Liikuntaharrastusten sumplaaminen ongelma, koska se ainainen tukanlaitto ja naamanlaitto vievät aikaa ja tällä tukalla ja naamalla ei olla silleen suihkunraikkaana ollenkaan... eli ainoa vaihtoehto kuntoilla joko heti aamusta (ei onnistu tällä aikataululla, pitäisi kuntoilla klo 05 aamulla) tai viimeksi illalla...
Onko mitään ehdotuksia hiustyyliksi? Onko olemassakaan sellaista wash and wear -mallia, joka olisi helppo laittaa, siisti ja tyylikäs ja silti edes vähän naisellinen? Kiharoitakin oon miettinyt mutta vaalennettuun huonokuntoiseen tukkaan tehtynä taitaa olla kuollut ajatus jo syntyessään...