Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viettekö lapsenne soitonopelle jonkun lahjan?

Vierailija
02.12.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä veimme, ja näytti että muutkin veivät. Varmaan nyt taas.

Vierailija
2/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli millainen lahja olisi sopiva?

Mitä ap itse mietit?

Minä ajattelin, että joulukortti riittäisi, mutten ole enää niin varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan siellä muutkin vievät,mietin ruusua,suklaata,kahvia (miesope kyseessä)

ap

Vierailija
4/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi näkee soitonopettajaa kerran viikossa lyhyesti. Opettaja saa palkaa työstään. Miksi ihmeessä veisimme lahjan? Viedäänkö kaikkiin lasten harrastuksiin lahja opelle/valmentajalle? Ei meillä ainakaan ole tapana. Ala-asteikäinen vie lahjan ainoastaan omalle luokanopettajalle, jonka kanssa ollaan päivittäin monta tuntia tekemisisssä, joka on todella tärkeä ihminen lapselle.

Vierailija
5/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka saisi siitä mitä tahansa palkkaa. Ja lapsellani on luokassa 5 opea,niillekkin viemme ja siinä ei edes vielä ole tuntiopettajia vaan vasta kaikki luokaopeja. Taxikuskia ja terapeuttiakin muistamme,samaten naapurin kahta mummoa,se ei ole sulta pois jos me toivotamme hyvää joulua paketin kera

ap

Vierailija
6/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella kummallista mielestäni jos ei veisi.

Vierailija
7/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee lapsen varttuvat hampaattomasta eskarilaisesta aikuiseksi. Suhde lapseen on läheisempi ja intiimimpi kuin koulunopella, koska tunnilla ollaan kahden ja käsitellään herkkiäkin asioita, kuten tunteitten ilmaisua. Lisäksi opetellaan sietämään epäonnistumisia ja harjoitellaan pitkäjänteisyyttä, ja soitonope näkee lapsen usein "heikommilla" ja paljaampana kuin koulun ope.

Terveisin soitonope

Ps. Aina on kiva, jos oppilas muistaa. Korttikin on mukava, tai vain hyvän joulun toivotus. Parhaiten on jäänyt mieleen itseväkerretyt asiat, kortit, piirrokset, pannunaluset...

Vierailija
8/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka saisi siitä mitä tahansa palkkaa. Ja lapsellani on luokassa 5 opea,niillekkin viemme ja siinä ei edes vielä ole tuntiopettajia vaan vasta kaikki luokaopeja. Taxikuskia ja terapeuttiakin muistamme,samaten naapurin kahta mummoa,se ei ole sulta pois jos me toivotamme hyvää joulua paketin kera ap

Eihän se tietenkään ole keneltäkään pois, jos te viette lahjat eri opettajille jne. Vastasin vain kysymykseesi ja ihmettelin sitä. Meillä on ollut tapana tosiaan muistaa vain rajallista määrää opettajia/päiväkodin tätejä ym. Osittain syynä taloudelliset seikat ja monta lasta (olisi aika montya pakettia hankittavana), osittain oma asenne lahjojen "välttämättömyyteen".

Oma lapseni ei tunnu pitävän pianonsoiton opea mitenkään läheisenä henkilönä, itse olen tavannut hänet kerran ja puhunut puhelimessa ehkä 2-3 kertaa. Meidän lapset vievät joulumuistamiset sellaisille henkilöille, joille itse pitävät sitä tärkeänä.

Me aikuiset puolestamme muistamme jouluna niitä henkilöitä, joiden muistamista itse pidämme tärkeänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä