Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehellä ei seiso?

Vierailija
01.12.2009 |

Eli olen pari kertaa baarin jälkeen iskenyt miehen ja mennyt asunnolle, mutta sitten kun mies ei ole tehnyt aloitetta niin olen suudellut ja riisunut itseni. Kaikilla kerroilla mies on kehunut minua jne.. ja sanonut että olen lumonnut heidät silmilläni. Olen todella ujo jos en ole kännissä. Sitten tapahtuu se ettei miehellä seiso ollenkaan...ja itse haluaisi. Mikä tässä meni vikaan, teinkö jotain väärin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mielikuva rykelmästä alastomia, humalaisia miehiä, joilla ei seiso Ap:n räpsytellessä vieressä ja ujona punastellen ripsiään. ilman rihman kiertämää. jokin surrealistinen maalaus siis.

Vierailija
2/7 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöksesi säikäyttää. Etkö voisi edetä hiukan maltillisemmin? Hyväilyä, hellyyttä, suudelmia, sitten jos seisoo, niin tositoimiin, jos ei seiso, niin lisää hyväilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lämmitellyt miestä pitkin päivää huomaavaisuuksilla ja pienellä juhla-aterialla....

Vierailija
4/7 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa että jos mies on todella kiinnostunut sinusta seksuaalisessa mielessä sillä kyllä seisoo... Olet tavannut väärän miehen. Kyllä se oikea vielä löytyy!!

Vierailija
5/7 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin miehillä on erektio-ongelmia ja vaikkei olisikaan niin liika viina aiheuttaa velttoutta.

ap,minkä ikäisiä pokasi olivat? eikö aamullakaan ollut kovaa tarjolla?

Vierailija
6/7 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, taisi olla minullakin liikaa alkoholia, koska mies kiinnosti ja etenin ehkä liian nopeasti, koko ilta ollut jo pussailua, mutta ehkä se säikäytti miehen.

Olen vain kännissä liian suorasukainen, vaikka muuten ujo. Siis aiheuttaa päinvastaisen reaktion.

Aamusta en tiedä mitä tapahtui...en vain muista enään. Luulen ettei miehellä seisonut aamullakaan, eli vika minussa. =(

Vierailija
7/7 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pokani ovat olleet yli 35v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän