Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumilapseni äiti ilmoitti minkä lahjan 6kk ikäinen lapsi haluaa joululahjaksi(+ kauppa+hinta)

Vierailija
01.12.2009 |

ihan totta! olin kyllä kysellyt lahjatoiveita...lähinnä mitä asioita tarvitaan eniten, leluja, vaatteita, kirjoja ym. mutta sain sitten tekstiviestin että "Minea haluaa lahjaksi sen ja sen lelun, sieltä ja sieltä kaupasta ja hinta"

Että joo..arvatkaapa vaan ostanko!? No en. Samainen äiti käskytti minua ostamaan myös ristiäislahjaksi tietyn asian..sen vielä ostin, kun kummeja oli niin paljon ja äidille oli tärkeää, että kukaan ei tuo samaa asiaa.

Mutta ei helvetti...enhän minä mikään lahjanosto automaatti ole, jolle sanotaan mitä pitää ostaa ja minä ostan. Eihän lahja olisi edes minun lahjani kummilapselleni vaan äidin lahja lapselleen, jonka minä vain olisin maksanut.

Tekeekö muut äidit tämmöisiä? Että käskyttää kummeja ostamaan tiettyjä lahjoja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lieventävänä asianhaarana ap kyllä oikeasti kysyi mitä kannattaisi ostaa. Se mutsi luultavasti kuvitteli olevansa vain avuksi kertomalla ostopaikan.

Lahjatoiveiden kysymisesta tulee itselleni aina tosi kiusaantunut olo, koska todellakaan en kehtaa sanoa että lelu X kaupasta Y. Sitten päädyn aina mutisemaan jotain epämääräistä siitä ettei tarvitse ostaa mitään, ja lopulta lapsille tuodaan pehmoleluja, joilla ne eivät oikeastaan juurikaan edes leiki.

Mutta tämä siis oma ongelmani.

Vierailija
22/27 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liimasin tänä vuonna paperille lelukuvastosta leikatut kuvat lastemme toiveista miehen sukulaisille ;D Mitäs siihen sanotte.. :)

Haluavat aina ostaa isommat kimppalahjat, ja joka vuosi samat kyselyt ja pähkäilyt, ja ajattelin tänä vuonna tehdä asian helpoksi. Alennuskuponginkin leikkasin ja länttäsin mukaan! Ja olivat oikeasti tyytyväisiä että helpottui heidän hommat. (Ja kyllä, olen varma että tarkoittivat sitä myös kun näin sanoivat, tunnen heidät hyvin..).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin lähettänyt vastausviestin: "Kiva juttu, juuri sen olin ajatellutkin hankkia!" Ovatko täällä ihmiset jotenkin väsyneitä vai miksi täällä ollaan aina niin negatiivisesti asioihin ja toisiin ihmisiin suhtautuvia? Voisi ajatella, että pieni kummilapsi olisi sinulle ap rakas ja läheinen mutta melkein tulee vaikutelma, että vihaat lasta ja hänen vanhempiaan?

Vierailija
24/27 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoivat hinnan sen takia, jos kyseistä tuotetta on marketeissa hieman erilaisissa pakkauksissa ja korostivat sillä ettei sinun tarvitse ostaa sitä kalliimpaa versiota. Esim näissä My Littlest pet shop jutuissa on hirveästi eri vaihtoehtoja, jotka asiaan perehtymättömän silmiin näyttää ihan samoilta. Esim. 16 euron pakkaus ja 40 euron pakkaus, joska sisältää lisätilpehööriä. Rauhoitu ap- älä ylireagoi...

Vierailija
25/27 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan totta! olin kyllä kysellyt lahjatoiveita...lähinnä mitä asioita tarvitaan eniten, leluja, vaatteita, kirjoja ym. mutta sain sitten tekstiviestin että "Minea haluaa lahjaksi sen ja sen lelun, sieltä ja sieltä kaupasta ja hinta"

Että joo..arvatkaapa vaan ostanko!? No en. Samainen äiti käskytti minua ostamaan myös ristiäislahjaksi tietyn asian..sen vielä ostin, kun kummeja oli niin paljon ja äidille oli tärkeää, että kukaan ei tuo samaa asiaa.

Mutta ei helvetti...enhän minä mikään lahjanosto automaatti ole, jolle sanotaan mitä pitää ostaa ja minä ostan. Eihän lahja olisi edes minun lahjani kummilapselleni vaan äidin lahja lapselleen, jonka minä vain olisin maksanut.

Tekeekö muut äidit tämmöisiä? Että käskyttää kummeja ostamaan tiettyjä lahjoja?

Vierailija
26/27 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kauppa ja hinta tuli sen takia että kyseinen tuote on muualla kallis ja yhdessä paikassa paljon halvempi -> ei halunnut että maksat liikaa? Ei toi musta niin oudolta toiveelta kuulostanut...

Vierailija
27/27 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tukea lapsen kristillistä kasvatusta yhdessä vanhempien kanssa. Onkohan teiltä nyt unohtunut jotain oleellista tästä kummiasiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi