Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukun huutiskamoihin!

Vierailija
06.01.2009 |

Voiko pk-seudulla viedä vaan Ikea-kasseissa sekalaista tavaraa jonnekin hyväntekeväisyyteen tms, en jaksa kuvata ja luetella?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme opiskelija-perhe, ja meille ainakin todellakin kelpaa hyväkuntoinen tavara, jos joku haluaa lahjoittaa! Mä kannatan tuota 'lahjoitetaan-osastoa.'

Ostetaan kaikki vaatteet yms kirpparilta tai alennuksesta.

Vierailija
22/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pääkaupunkiseudulta ja tosiaan kuudelle pojalle vaatteita kaipailen. olen ostanut paljon huutiksesta, joten tiedän kyllä suunnilleen hintatason. joten jos haluat suoraan myydä voin tulla kotiinkin ostamaan tai jos kerrot mihin kirppikselle viet.

terv. nim. suurperheellisen on pakko yrittää

olisiko sinulla jotain tunnistamatonta sähköpostiosoitetta. Toki minäkin voin sellaisen tehdä jos kiinnostaa myydä suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi ja viet itsepalvelukirppikselle.

Jos siis ovat ehjiä ja hyväkuntoisia.

Vierailija
24/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa kukaan täällä ottaa tuntemattomilta käskyjä vastaan.

* * * *

Minäkin olen pääkaupunkiseudulta ja tosiaan kuudelle pojalle vaatteita kaipailen. olen ostanut paljon huutiksesta, joten tiedän kyllä suunnilleen hintatason. joten jos haluat suoraan myydä voin tulla kotiinkin ostamaan tai jos kerrot mihin kirppikselle viet.

olisiko sinulla jotain tunnistamatonta sähköpostiosoitetta. Toki minäkin voin sellaisen tehdä jos kiinnostaa myydä suoraan.

Vierailija
25/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

orpoja, hyväksikäytettyjä. itse auttaisin heitä jos vain voin.

Tässä ois yks aika potenttiaalinen lahjoitus kohde

http://www.antonfin.suntuubi.com/?cat=0

Vierailija
26/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tajua noiden Gant-rytkyjen viehätystä. Ensinnäkin ärsyttää jos vaatteessa selkeästi lukee merkki, jotenkin noloa sellaista lapselle pukea. ("kattokaa kun ollaan rikkaita") Lahjaksi saatiin Gantin paita (hintalappu oli vielä, 39 e) - kolmen pesun jälkeen kamalan kulahtaneen näköinen. HM-paitoja ollut käytössä jopa vuoden, eikä edelleenkään nypyn nyppyä...

Vierailija
27/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas nyt gant myyjä=)

Vierailija
28/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot Gantit eivät mene käytössä miksikään.

en kyllä tajua noiden Gant-rytkyjen viehätystä. Ensinnäkin ärsyttää jos vaatteessa selkeästi lukee merkki, jotenkin noloa sellaista lapselle pukea. ("kattokaa kun ollaan rikkaita") Lahjaksi saatiin Gantin paita (hintalappu oli vielä, 39 e) - kolmen pesun jälkeen kamalan kulahtaneen näköinen. HM-paitoja ollut käytössä jopa vuoden, eikä edelleenkään nypyn nyppyä...

Vierailija
29/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huomautus on pikeminkin hyväntahtoinen.

Tarjouduin ajelemaan kotiin ja ostamaan vaatteet hyvällä hinnalla. Nuo vakimyyjät jotka minulla ovat ovat olleet tosi tyytyväisiä kun joku amksaa enemmän kuin kirpparilla saisi ja mitään vaivaa ei tarvitse juuri nähdä. ja tietenkin minuakin helpottaa kun ei tarvitse yksittäisiä vaatekappaleita metsästää vaan löydän kerralla sopivan kokoista ja hyväksi havaittua, siistiä vaatetta enemmän.

Eli tarkoitus oli vaan helpottaa molempien elämää.

Vierailija
30/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hyvä mieli itsellekkin =).

Vierailija
31/32 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput vie UFFille

Ehkä joku huolisi ilmaiseksi?

Vierailija
32/32 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi- ja turvakoteihin, päiväkotien varavaatteiksi, sosiaalityöntekijöiden tai seurakunnan diakonien jaettaviksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän