Kuka ostaa Garminin urheilukellon tai ajotietokoneen uutena?
Noi on arvokkaita eikä mitään kärkeä makssa noin paljon.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Forerunner 735 maksoi 199€ uutena tarjouksesta, jossa kaikki ominaisuudet joita tarvitsen, ainoa miinus on että akku ei kovin kauaa kestä. Ei siis kovin paha hinta minusta.
Minä vaihtaisin akun parempaan.
En minäkään ihan sitä uusinta mallia ostaisi, mutta toiseksi uusimman mallin saa usein noin 500 eurolla. Laadusta pitää ja kannattaa maksaa.
mulla edge 1040 uutena alesta. Onpahan ainakin käyttämätön akku.
Eihän ne perusmallit ole sen kalliimpia kuin muutkaan ja akunkesto on moninkertainen verrattuna Samsungin tai Applen vastaaviin. Huawei taitaa olla ainut joka on likimainkaan samalla tasolla Garminin kanssa, tai ainakin niiden ilmoitetut kestot on. Itse en ole testannut, että omaa kokemusta niistä ei ole.
Koska toisiin autoihin on todella vaikea asentaa ajotietokonetta jälkiasennettuna. Takuu voi raueta autosta jos joutuu johtosarjoja muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska toisiin autoihin on todella vaikea asentaa ajotietokonetta jälkiasennettuna. Takuu voi raueta autosta jos joutuu johtosarjoja muuttamaan.
Kuka on puhunut autoista mitään?
Ostin Garmin Quatix 6 Titanium -mallin uutena silloin kun 7 oli just tullut markkinoille. Ihan hyvä vielä, ei ole ollut tarvetta päivittää.
Forerunner 735 maksoi 199€ uutena tarjouksesta, jossa kaikki ominaisuudet joita tarvitsen, ainoa miinus on että akku ei kovin kauaa kestä. Ei siis kovin paha hinta minusta.