Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppien parjausketju

01.12.2009 |

Pannaanpa nyt kunnon anoppien parjausketju pystyyn. Laitetaan karmeimmat muistot, pahimmat loukkaukset. Anoppien väärän väriset jouluastiat ja pahat kalaruoat. Anopin roikkuvat tissin t-paidan alla ja verkkarit, jotka oksettivat niin, että ruokapöydässä meni ruokahalu.

Sana on vapaa. Kaiva esiin pahimmat muistosi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottavaa edelleen ja uuteen en ole edes tutustunut kunnolla.

Vierailija
22/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin joululahjaksi tuon laminoidun BMI-taulukon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle skientologien pamfletteja, joissa höyryttiin masennuslääkkeistä huumeina. mulla on ollut synnytyksen jälkeinen masennus. anoppini on ihan perus luterilainen. tuli sellainen "kiitos sinulle lämmin ihminen" -olo.

Vierailija
24/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa elossa,niin saisi edes parjata mutta nyt en voi enään mitään....

Vierailija
25/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnallinen statukseni ei ollut riittävä heidän hienoon sukuunsa. Kun saimme lapsen, hän yritti päästä lähelle ja aloitti perseennuolennan. Minusta se vaan oli vähän myöhäistä kaikkien niiden solvausten jälkeen. Hän teki toistuvasti selväksi, etten kuulu heidän perheeseensä edes mentyämme naimisiin. Nyt ei sitten anoppi kuulu meidän perheeseemme.

Vierailija
26/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiakin on useampi ja vieläkään en saa heidän sukulaisiaan tavata.

Mitä ihmeellisempiä tekosyitä keksivät miksi mieheni pitäisi tulla yksin tai sitten lasten kanssa.

Ja olen ihan tavallinen, hyväkäytöksinen, siisti nainen.

Vierailija
27/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Parjata = sättiä = osoittaa olevansa tyytymätön jkh hyvin alentavin t. vähättelevin sanavalinnoin

Vierailija
28/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkikäteen noukittu biojätteestä pikkulusikka, roskiksesta mehulingon siiviläosa ja astiakaapista koneessa olleet likaiset astiat.

Muistin kyllä kiittää, olenhan kohtelias.

Vierailija
29/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ainoa oikea mummo on minun äitini ja minun kotini tavat ovat ainoita oikeita. Mieskin minua ärsyttää kun sillä on erilaiset tavat kuin minun lapsuuskodissani. Isäni on onneksi oppinut äidiltäni, miten pitää käyttäytyä, mutta mieheni on niin jääräpää, ettei tee, kuten haluan.

Tämä on anopin syytä.

Vierailija
30/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on sotkuista. Se oli ikävästi sanottu, kun ei sille sotkulle oikeen voi mitään. Mutta hyvät välit on kuitenkin tähänkin anoppiin kuten kaikkiin muihinkin.

Vierailija
31/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ainoa oikea mummo on minun äitini ja minun kotini tavat ovat ainoita oikeita. Mieskin minua ärsyttää kun sillä on erilaiset tavat kuin minun lapsuuskodissani. Isäni on onneksi oppinut äidiltäni, miten pitää käyttäytyä, mutta mieheni on niin jääräpää, ettei tee, kuten haluan.

Tämä on anopin syytä.

Vierailija
32/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin monesti miettinyt tuota saamaasi lahjaa (joka nyt on nimimerkkisi) ja ihmetellyt anoppisi kauheutta. Kirjoitan tähän ketjuun vielä illalla omat kokemukseni, halusin vaan tulla "bumppaamaan" ketjua nyt ja kannustaa :).

Vierailija
33/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nämä anoppikauhutarinat ja solvaukset ovat äitivainaani alaa. Häneltä sain sellaista höykytystä, mitä anoppien kerrotaan antavan miniöilleen. Anoppini kanssa on asialliset, kunnioittavat ja hieman etäiset välit. Erinomainen järjestely.

Vierailija
34/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna hän oli meillä hoitamassa lapsia kun oltiin miehen kanssa reissussa. Kiitos hänelle siitä! Mutta en ollut yhtä ilahtunut siitä että hän järjesti astiavitriinini uudelleen... "Kun tuossa oli noita rumia astioita edessä, pisti niin mun silmään" hän sanoi.

Vierailija
35/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi (siis lapsen mummo) antoi lapselle 1-vuotislahjaksi rikkinäisen kirpputorilta ostamansa vyön. Ihanaa.

Vierailija
36/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkikäteen noukittu biojätteestä pikkulusikka, roskiksesta mehulingon siiviläosa ja astiakaapista koneessa olleet likaiset astiat.

Muistin kyllä kiittää, olenhan kohtelias.

Onko anoppi dementikko?

Vierailija
37/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa elossa,niin saisi edes parjata mutta nyt en voi enään mitään....

En minä ainakaan anoppivainajaani hyvällä muistele, vaikkakin pisteet nousi hänen poismenonsa myötä :p

Vierailija
38/38 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissaa pienempi ei erityisesti näy. Ja mehulingon siivilää se ei vaan tunnistanut kun ei ole koskaan käyttänyt sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan