Uusi mies ja epävarmuus..
Mulla on isot häppärit ja häpeän niitä kovasti.
En tykkää että niihin kosketaan koska pelottaa että miestä alkaa ällöttämään seksi mun kanssa. Muuten olen kyllä aktiivinen ja hyvä sängyssä, siitä kehuja olenkin miehiltä saanut, mutta en vain pidä että "sinne" kosketaan suulla tai käsin.
Nyt on menossa vakavammaksi juttu ja kyseessä ei ole enää pelkkä seksin harrastaminen ja nyt pelottaakin kovasti miten kykenen "paljastamaan" tuon puolen itsestäni tai esim. menemään saunaan alasti :(
Muuten kyllä olen sinut kroppani kanssa ja pidän siitä kovasti :)
Häpyhuuleni ei tosiaan ole esteettisesti mitenkään kivat ja eriparisetkin vielä :/
Onkohan kellään muulla ollut vastaavaa tilannetta ja miten siitä on "selvinnyt" vai lopettaakko koko juttu oman itsevarmuuden puutteessa.
Kommentit (26)
vastaan miestä, joka ei haluais sinne katsoa pannessa. Niitä on kyllä vastaan tullut, jotka ei halua nuolla, monen monta ja tuskin ne nuolemishalutkaan on olleet häppäreistä kiinni. Se on vaan kivempi ottaa kuin antaa. Ihme estoja sitä voi naiset kehittää..
n34
Näin miehenä olen sitä mieltä, että te naiset kasaatte itsellenne aivan käsittämättömistä asioista turhaa stressiä.
Tyyppiesimerkki on tuo häppärien koko. Olen elämässäni törmännyt jos jonkinaisiin pilluihin (ja muuten AINA halunnut myös nähdä eli siis visuaalista kiihoketta) ja kaikki ovat olleet kauniita, kiihotavia ja haluttavia.
Ainakaan minulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmia sen enempää viivapillujen kuin isojen häppärienkään kanssa. Ja kyllä: vastaan on tullut esim. pilluja joissa häppärit ovat olleet lähestulkoon eri paria. Eikä ole menoa yhtään haitannut!
Itselläni todellinen turn off olisi nimenomaan se, jos nainen häpeilisi itseään eikä kehtaisi olla mukana täysillä ja avoimesti kanssani!
Joo, kyllä miehen pakkomielle tietyntyyppisiin häppäreihin lähentelee selkeästi jotain vakavampaa vikaa korvien välissä.
vastaan miestä, joka ei haluais sinne katsoa pannessa. Niitä on kyllä vastaan tullut, jotka ei halua nuolla, monen monta ja tuskin ne nuolemishalutkaan on olleet häppäreistä kiinni. Se on vaan kivempi ottaa kuin antaa. Ihme estoja sitä voi naiset kehittää..
n34
aikana ollaan yleensä lähekkäin, vartalot yhdessä, suudellan jne. En kyllä yhtään pitäisi siitä, että mies levittäisi ketarani ja lykkisi katse liimaantuneena haaroväliini. Veikkaan, että tuntisin itseni siinä erittäin halvaksi, nmenomaan pilluksi. minusta kivempi, että mies katsoo silmiin :)
kun mieheni katsellaan "syö" mun vartaloa, kiihottuu mun pillun näkemisestä, nuolemisesta, sormettelusta yms Mutta mä olenkin enemmän "panojen" kannattaja kuin "rakastelun" jos joku ymmärtää mitä tarkoitan ;)
Mita kauemmin ollaan oltu yhdessä sitä villimpää seksi on
N32, yhdessä 16v
aikana ollaan yleensä lähekkäin, vartalot yhdessä, suudellan jne. En kyllä yhtään pitäisi siitä, että mies levittäisi ketarani ja lykkisi katse liimaantuneena haaroväliini. Veikkaan, että tuntisin itseni siinä erittäin halvaksi, nmenomaan pilluksi. minusta kivempi, että mies katsoo silmiin :)
[/quote]
Mäkin ihmetteln tota että mies ei muka katso kalun uppoamista pilluun
Ainakin mun mies katsoo, sekä takaapäin että edestä.
Mutta kai se joillekin on niin että pimeessä peiton alla ja silmät kiinni