Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarkasmia :)

Vierailija
27.05.2008 |

Tässä muutamia seinäkirjoitusmietteitä palauttamaan maanpinnalle (älä ota liian vakavasti)

Onko meidän pakko löytää ratkaisu? Emmekö voisi vain nauttia ongelmasta jonkin aikaa? - Seinäkirjoitus

Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton? - Seinäkirjoitus

Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta. - Seinäkirjoitus

Mikään ongelma ei ole niin suuri ja monimutkainen, ettei sitä voi juosta karkuun. - Seinäkirjoitus

Jokaisen mustan pilven takana on toinen musta pilvi. - Seinäkirjoitus

Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi, se menee kyllä ohi. - Seinäkirjoitus

Jonakin päivänä laivani saapuu, ja minun onnellani olen varmasti lentokentällä. - Seinäkirjoitus

Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita! - Seinäkirjoitus

Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä. - Seinäkirjoitus

Vain tymin hiiri piiloutuisi kissan korvaan, mutta vain viisas kissa älyäisi katsoa sieltä. - Seinäkirjoitus

Tiestikö, että 50 % kettujen viisaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen. - Seinäkirjoitus

Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla. -Seinäkirjoitus

Älä opeta sikaa laulamaan. Tuhlaat aikaasi ja kyllästytät sikaa. - Seinäkirjoitus

Jos joku ei onnistu, kokeile jotakin toista tapaa - ehkä sekään ei onnistu. - Seinäkirjoitus

Mitä voi tuoda sellainen päivä, joka alkaa ylösnousemisella? - Seinäkirjoitus

Ennen olin päättämätön, tänään en ole enää niin varma. - Seinäkirjoitus

Lihavuus on onnellisten tuokioitten kertymää. - Seinäkirjoitus

Ennen luin Karl Marxia, mutta sitten löysin Peppi Pitkätossun. - Seinäkirjoitus

Herra, älä anna heille anteeksi, sillä he tietävät tarkalleen, mitä tekevät. - Seinäkirjoitus

Kuvittele, että olisimme kaikku kuolleet. Olisi vihdoinkin rauha! - Seinäkirjoitus

En ota koskaan kuin yhden paukun. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput. - Seinäkirjoitus

Asiat eivät koskaan ole niin huonosti, ettei niitä voisi viinalla pahentaa. -Seinäkirjoitus

Koskenkorva - maku josta syntyy muistiaukkoja. - Seinäkirjoitus

Tiimityö on sitä, että kaikki tekevät niin kuin minä haluan. - Seinäkirjoitus

Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen. - Seinäkirjoitus

Murehdin vain päivän kerrallaan. - Seinäkirjoitus

Tympiminen kyllästyttää, taidan siirtyä itsesääliin. - Seinäkirjoitus

Ole aina rehellinen, silloinkin kun et tarkoita sitä. - Seinäkirjoitus

Juuri kun aloin tottua eiliseen, tulikin tämä päivä. - Seinäkirjoitus

Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään? - Seinäkirjoitus

Koneet eivät voi koskaan korvata inhimillistä typeryyttä. - Seinäkirjoitus

Mozart on kuollut. Beethoven on kuollut. Enkä minäkään voi oikein hyvin. - Seinäkirjoitus

Jos koulu on elämää varten, en pelkää kuolemaa. - Seinäkirjoitus

Äläkä saata minua kiusaukseen, löydän niitä itsekin. - Seinäkirjoitus

Anteeksi että elän - en tee sitä toista kertaa. - Seinäkirjoitus

Kun kaikki on sanottu ja tehty, on yleensä sanottu enemmän kuin tehty. - Seinäkirjoitus

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän