Lue keskustelun säännöt.
isosisko 16-v. ja pikkuveli 1-v.
01.12.2009 |
vierekkäin päikkäreillä,
molemmat kuumeessa,
mutta aika liikuttavan näköistä...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
isosisko 23v. istui sohvalla 4-vuotias pikkusisko sylissä...:) Voisihan tuo olla pienemmän äitikin ja jotain tosi äidillistä tietysti suhteessa onkin. Eihän se sisaruussuhde siinä mielessä ole vaan enemmän kuin täti, mutta tosi tärkeä on pienemmälle silti ja vanhempi tykkää ihan aidosti tästä pienestä.