Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo yritti iskeä..

Vierailija
01.12.2009 |

Tää on aivan hirveetä,oltiin firman pikkujouluissa ja pomo rupes lääppimään. Katosin aika nopeesti paikan päältä, tuli viestiä perään et mihin katosit, vastasin vain et mies tuli hakeen.

Ja oon siis vain työharjoittelija, nyt pitäisi mennä parin viikon päästä takaisin työharjotteluun,en tiedä pystynkö :(

Varmaan pomoakin hävettää, mutta pelottaa et sai sen kuvan että olisin ollut valmis ties mihin,kun en saanut suutani auki,menin jotenkin täysin lukkoon siinä tilanteessa... Mitä te tekisitte tässä tilanteessa????

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetki aikaa jutella ja kertoa omista tuntemuksistasi tapahtuneesta ja sanoa vaikka että et ajattele pahalla kuitenkaan.. Voitte vaikka vielä vähän nauraa asialle niin jännittyneisyys katoaa ja voitte taas jatkaa normaalis´ri pomona ja alaisena

Vierailija
2/2 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne jäi tuohon niin ei kannata panikoida. Menet vaan töihin normaalisti ja olet kuten ennenkin. Pomosi on se, jonka olisi syytä olla nolona.

Itse olen miesvaltaisella alalla ja voin kertoa, että tämäntyyppiset tapaukset ovat yleisiä firman juhlissa, vaikkei itse lainkaan "antaisi aihetta". Pomot, työkaverit, vapaat tai varatut... kyllähän näitä sattuu. Useimmiten asianosainen on hyvin matalalla profiililla jälkeenpäin ja jos ei itse ala tehdä numeroa asiasta, niin se unohtuu ja kaikki on kuten ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi