linea negra, miten se menikään..?
Eli siis tämä tumma viiva, joka piirtyy vatsalle raskauden aikana.
Miten ne uskomukset menikään, kumpaa odotan kun viiva piirtyy navan alle ja päälle ihan vatsan yläosaan asti?
Odotan kolmatta ja nyt ekan kerran kiinnitin huomiota koko viivaan. Mulla on tyttö ja poika, mutta en muista yhtään, millaiset viivat heitä odottaessa oli.
Kommentit (7)
kaveri kehuskelee, kuinka hän on arvannut tuttujen vatsoista sukupuolta ja kerran olisi erehtynyt yli 30 :stä . Mun edellinen raskaus meni oikein, mutta silloin olin itsekin varma aslusta asti, että poikaa odotan. Nyt olisi sellainen tunne, että tyttöä odotan, mutta tämä kaveri on eri mieltä. Ja sitten tämä viiva, se on aivan vatsan yläosaan asti.
No, ennen joulua selviää, kumpaa odotan :) En vain malttaisi enää odottaa. Tai siis haluaisin jo päästä hommiin ja tavata tämä masuasukki.
ap
nyt odotan poikaa eikä viivaa tullut ollenkaan.
linea negra, joka ylsi yli koko mahan rintojen alle asti.
minulla molempaa sukupuolta lapsia ja kaikissa edellisissä raskauksissa ihan samanlainen yli navan tumma juova. Nyt kuudetta odotan seitsemännellä kuulla eikä ole vielä alkanut juova erottua lainkaan...
napaan asti. Tuloksena poika ja tyttö.
Mulla tullut molemmissa raskauksissa yli navan, mutta poikaa odottaessani viiva teki navan kohdalla pienen mutkan ja tyttöä odottaessani viiva tuli suoraan navan yli. Siskollakin tyttöä odottaessa tuli suoraan navan yli.
kolmannesta tuli napaan asti, tyttö. Kaverillani meni viiva alavatsalta navan yli korkealla mahan päälle poika.