9v lapsi haluaa sähköhammasharjan jouluksi
ostaako jo aikuisten vai lasten?
Kävin koklaamassa ja paino on ainakin sama, eli ei painon puolesta oo niin väliä, käsi jaksaa pitää.
Millanen teillä on?
Kommentit (8)
30sekunnin välein:
tarkoitus on jaotella hampaisto 4 osaan;
ensin vasemman puoleiset ylähampaat,sitten oikea. ja sama alakerralle.
kannattaa ostaa ihan laatuharja.
Meillä pesee sillä 5-vuotiaskin itse, eikä ole moittinut painavaksi. Tuossa on juuri tuo äänimerkki 30sek. välein, ja 2 min. harjauksen jälkeen näytölle tulee hymynaama.
ainakin niissä malleissa, joita olen nähnyt ei ole kokoeroa, joten ihan yhtä hyvin aikuistenkin käy. Meillä on käytössä Braun, joka ostettu 6-vuotislahjaksi, soittaa pilipalipiipaa-musaa kun on aika vaihtaa ylähampisiin tai alahampaisiin eli kahden minuutin välein.Ihan hyvä lapselle siinä mielessä, että oppii hahmottamaan oikean ajan, joka harjaamiseen tulisi mennä.
vaihtoharjoja vuodenkin päästä ettei mene heti vanhaksi ja et raskit ostaa harjoja , meillä ainakin pitää useasti vaihtaa. Olis pitänyt ostaa se malli joka herjaa käyttäjää jos painaa liian kovaa
vaan harjaustehokkuus - aikuisten harjat ovat liian tehokkaista lasten hampaille.
Meillä on ollut käytössä Braunin lastenharja jo vuosia (5-6 vuotta) eikä ole koskaan ollut ongelmia, lisäharjoja saa ja laite toimii.
Meillä ostettiin sellanen Braunin halppis, ja ihan hyvin on hampaat puhdistuneet.
ainakin niissä malleissa, joita olen nähnyt ei ole kokoeroa, joten ihan yhtä hyvin aikuistenkin käy. Meillä on käytössä Braun, joka ostettu 6-vuotislahjaksi, soittaa pilipalipiipaa-musaa kun on aika vaihtaa ylähampisiin tai alahampaisiin eli kahden minuutin välein.Ihan hyvä lapselle siinä mielessä, että oppii hahmottamaan oikean ajan, joka harjaamiseen tulisi mennä.
eiköhän se 2 min tarkoita että time is up. kyllä sen ajan voi ihan itse jakaa siinä välissä.
Osta aikuisten malli. Ja sellainen, joka on verkkovirralla toimiva (ei siis paristoilla, niissä ei riitä teho).
Jos ostaa Oral-B:n sähköharjan, voi niihin ostaa lasten vaihtopäitä (jos ne vielä 9-vuotiasta kiinnostaa).