Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä on suurin huolenaiheesi tällä hetkellä?

Vierailija
30.11.2009 |

Olen todella surullinen, en tiedä kuinka tähän asiaan suhtautuisin.. Olen aina pitänyt itsestäänselvyytenä, että jonain päivänä asun omistusasunnossa. Kävimme mieheni kanssa pankissa kyselemässä laina-asiaa ja selvisi, että maksuhäiriöistä huolimatta mies voi saada lainan jos hänellä on takaaja. Miehen vanhemmat ei voi kansalaisuutensa takia olla takaajia joten näyttää siltä ettei lainaa saada.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 7-vuotiaan pojan yksinhuoltajaäiti ja minua huolettaa se, että saanko enää koskaan kokonaista perhettä ja lisää lapsia ja sisaruksia ainokaiselleni..

Vierailija
2/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja olen siitä todella kiitollinen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vuoden hakenut aktiivisesti töitä, mutta mitään ei löydy. Tai pari työtä on löytynyt, mutta ne on sitten menneet alta ennen kuin ovat alkaneetkaan, yt-neuvotteluiden seurauksena.

Jatkokoulutuspaikkoihinkin on sattuneesta syystä alallani hirveä tunku. Yhden hyvän jatkokoulutuspätkän olen sentään päässyt suorittamaan mutta nyt sekin on loppu ja työtilanne täysin toivoton kun joka firma irtisanoo väkeä :(

Nyt on semmoinen olo että voisin lähetä vaikka jollekin työkkärin huuhaa-kurssille (esim. sauvakävely tai työkyvyn arviointi tai ihan mikä vaan) jos pääsisi edes semmoiselle.

Vierailija
4/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lyhyt elinikäennuste. Tulen jäämään pienen lapsen totaali yksinhuoltajaksi lähitulevaisuudessa.

Asuntolainan saamattomuus tuntuu kovin pieneltä huolenaiheelta tähän verrattuna. Olisitte tyytyväisiä, että teillä on toisenne ja katto pään päällä.

Vierailija
5/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä löydä edes lapsille leikkikavereita, saati itselleni jotain seuraa.

Vierailija
6/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia uskaltaa lähettää ettei kukaan pahoita mieltään.

Vierailija
7/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei asuta hometalossa (omakotitalo)

raha-asiat kun laajennetaan asuntoa ja mies lomautuksella. eletään mun äippärahalla tällä hetkellä :(

Vierailija
8/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikrotherin jatko. miksei heti vois alkaa uutta jaksoa ku nyt ei oo mitään tekemistä. PS asun vantaalla

Vierailija
9/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lyhyt elinikäennuste. Tulen jäämään pienen lapsen totaali yksinhuoltajaksi lähitulevaisuudessa.

Asuntolainan saamattomuus tuntuu kovin pieneltä huolenaiheelta tähän verrattuna. Olisitte tyytyväisiä, että teillä on toisenne ja katto pään päällä.

Vierailija
10/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku en ole koskaan ollut "oikeessa työssä" enkä varmaan saakaan koskaan...

Vierailija
11/27 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia isojen huolien kanssa eläville!

minua huolettaa tällä hetkellä ehkä eniten vanheneminen. olen 31. viimeiset 5 vuotta on menneet niin nopeasti, kuin olisi sormia napsauttanut. oikeastaan koko elämä suht nopeasti. toinen samanlainen, niin kohta alkaa elämä olla loppusuoralla. niin pian, liian pian!

oikeastaan tämä on jonkin verran kuolemanpelkoa. onko se hirveää, tuleeko siinä paniikki, mikä on kuolintapa jne. asioista luopumisen haikeutta. surua että kuollessa pitää jättää kaikki, läheiset ja oma perhe lähinnä, lapset. miten he pärjäävät elämässään.

se on tosin huoleni vaikka olisin elossakin, että lapsilla vain olisi hyvä olla. pelkään että he joutuvat elinaikanaan sotaankin.

mulla on oikeastaan aika paljon erilaisia huolia ja pelkoja.

Vierailija
12/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen eteen on tehty ja tehdään paljo nenemmän kuin tuossa "erityiope soitti, mutta en halua nähdä vaivaa palkitakseni lastani"-ketjussa, mutta silti hän oli tänään taas joutunut tappeluun.

Vierailija
13/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asunto riittää vakuudeksi lainalle. Ihan ilman takaajien apua mekin on asuntomme hankittu...

Vierailija
14/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuokralla ollaan tähän saakka asuttu. ei siis mitään kiinteää omaisuutta.

ap

Vierailija
15/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mies viitsi järjestää yhteistä aikaa. Hermot kireällä yhteisen ajan puutteesta kun miestä ei kiinnosta.

Vierailija
16/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänäänkin soitin yhdestä paikasta johon olisin tosi soppeli ja iso johtaja totesi vaan et on tietylle henkilölle valmiiksi pedattu paikka, että ei kannata edes hakea. Nyyh.

Vierailija
17/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi teille pitäisi antaa iso summa rahaa lainaan, kun ette pysty todistamaan mitenkään, että maksatte sen kanssa takaisin?

jos ette kerran pysty säästämään rahaa, pystyttekö maksamaan joka kuukausi lainaa takaisin? entä miksi appien täytyisi ottaa valtava riski ja taata laina, mitä jos ette maksa niin he ovat pulassa!

mielestäni lainoja ei pidä antaa heppoisin perustein, vain sen takia että "kaikki haluaa oman kodin". jotain on itsekin tehtävä sen eteen!! ei kaikkea saa noin vaan ilmaiseksi ja heti. säästäkää, säästäkää, säästäkää!!!

Vierailija
18/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankissa laskelmoimassa ja kuukausierät lainanmaksuun oisivat samat ja jopa hieman pienemmät kuin mitä maksamme tällä hetkellä vuokraa. Emme me vuokraakaan vuo jättää maksamatta, kuinka jättäisimme lainan maksamatta?

ap

Vierailija
19/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole säästöjä,ja vuokralla ollaan tähän saakka asuttu. ei siis mitään kiinteää omaisuutta.

ap

Ei tuo ole este, se on vain hidaste:) Tsemppiä!

Vierailija
20/27 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ stressaa liikaa, elämä pilalla. Poiskaan en voi lähteä, koska elettävä on.