G: MONTAKO SEKSIKUMPPANIA SINULLA ON OLLUT?
ja onko se sinusta paljon? Tietääkö miehesi todellisen luvun, vai oletko antanut ymmärtää luvun olevan paljon pienempi?
Kommentit (33)
ehkä joskus tulee toinenkin (ero tulossa). Harmittaa vain, että väärän kanssa aloin suhteeseen. Miksei voinut osua heti se oikea kohdalle...
Mieheni ei tiedä tarkkaa lukua, suuruusluokan jotenkuten (ei ole tarkemmin kysellyt). Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 19-vuotiaasta saakka, joten nuo 7 muuta olivat ennen sitä :)
Olen harrastanut seksiä vain mieheni kanssa mieheni vain minun kanssa. Kumpikin tiedämme tilanteen.
loppuun asti viedyt..... n. 20.
Miehellä varmaan n. 100. Luulen miehen luulevan että mulla olis enemmänkin.
ja onko se sinusta paljon? Tietääkö miehesi todellisen luvun, vai oletko antanut ymmärtää luvun olevan paljon pienempi?
kanssa on riisuttu vaatteet? Vai ne, joiden kanssa on naitu kans?
Yhdyntäkumppaneita mulla on n. 21 ja miehellä n. 9.
Suuseksiä, pettinkiä tai pussailua ei ole mukana. Jos olisi, niitä olisi varmaan muutama kymmenen...
Terv. 3
tarkkaan en muista jos pitää muistella aivan nuoruuden seikkailuista saakka. Laittakaa oma ikänne myös.
Ei ole vähän, eikä paljon. Tuosta tulisi noin kaksi miestä vuodessa. Olen ollut sinkkuna melkein koko ikäni ja olen edelleen. En kertoisi miehelleni seksikumppanieni määrää, jos ei ihan välttämättä haluaisi tietää. Minäkään en kyselisi, koska en halua tietää. En halua enää harrastaa yhden illan juttuja. Minulle riittäisi yksi mies.
Nyt avoliitossa 4 vuotta. Yksi 3 vuoden suhde ennen tätä nykyistä. Ei olla miehen kanssa keskusteltu mutta tietää varmaan aika tarkalleen kun ollaan tunnettu yli 10v. Hänellä vain kaksi suhdetta ennen minua, tai niin ainakin uskoisin. On 5v vanhempi.
Vähäinen seksikumppanien määrä ei tee elämänarvoistasi yhtään sen hienompia tai laadukkaampia kuin muillakaan. Sori. Kommenttisi tekevät sinusta ainoastaan moralistin.
Joudut tekemään vähän enemmän saadaksesi muita paremman ihmisen statuksen.
tietää todellisen luvun