37+2
Kommentit (38)
Seksi
Sauna
Lämmin suihku
vyöhyketerapia (eli jalanpohjasta mies jos painelee akupisteitä) ja voi mennä päiviä pari ennenku tehoaa
Nännejen hierominen
Siivousta/lenkkeilyä/venyttelyä
2rkl/pvä risiiniöljyä juot
kaikkea tällaista kuullut, mutta en sitten itse tiedä onko noissa perää mitenkään
että voi käynnistää synnytyksen :D
minulla alkaa nännit vuotaa jos niitä hieroo..
ap
niin pitkään kun halusin ja pystyin, olisin tullut hulluks kotona
minulla alkaa nännit vuotaa jos niitä hieroo..
ap
se voi kuulema kuulostaa erikoiselta, mutta jos laittaa jotain rasvaa niihin ja hieroo niin voi kuulema käynnistää synnytyksen :D
liekkö näin sitten jollakin tapahtunut kun konsteja on aika monia tai sitten vaan sattumalta yhtäaikaa alkanut supistukset
näissä on myös sattumaa mukana. mutta kaippa ne kuuluisimmat konstit on sauna seksi ja siivous..
näissä on myös sattumaa mukana. mutta kaippa ne kuuluisimmat konstit on sauna seksi ja siivous..
vaan osaa enäää nauttia tästä kotona olemisesta,, Jäin sairaslomalle suoraan kesäloman päälle eli olen ollut kotona lähes kolme kuukautta.
toivon ettei mene ainakaan lasketun ajan yli :S
en jaksa enää odottaa.. :(
voi kun olis päässyt pidemmille viikoille t.äiti joka synn.29+1,37+4,37+3 ja 37+2..
Miksi toivot että olisi mennyt pidempään?
ap
en jaksa enää odottaa.. :(
voi kun olis päässyt pidemmille viikoille t.äiti joka synn.29+1,37+4,37+3 ja 37+2..
oliko lapsesi minkä pituisia ja painoisia syntyessään?
voi kun tuo yksi on syntynyt aikaisin
lapsi syntyy sitten kun on valmis =)
lapsi syntyy sitten kun on valmis =)
mutta mun vauva on jo lähes nelikiloinen ja ihan takuulla valmis, muttei vain tule ulos! Niin, ja oon koittanut tosiaan noi kaikki seksit ja siivoomiset yms ilman mitään tehoa.
t. 41+6
Etenkin esikoista odottaessa ne rv 40 jälkeen päivät oli niin taianomaisia ja seesteisiä. Leppoisaa odottelua, kävelylenkkejä koiran kanssa, elokuvien päivänäytöksiä, surffailua vauvapalstalla, päiväsarjoihin addiktoitumista, ihan vaan oleilua...:-)
Kyllä kakkosta ja kolmostakin odottaessa ne vikat viikot oli ihan mahtavia! Nauratti vaan kun ihmiset kyseli ja kyseli että vieläkö sä vaan odotat... Ja kauhisteli kun kuljetin 3-vuotiasta pyörän istuimessa. Vatsa oli pieni, olo mitä parhain ja voimia vaikka muille jakaa - mikäs siinä oli ollessa :-)
Haikeana muistelee se, joka on synnyttänyt kahdesti rv 41+6 ja kerran rv 42+1...
Jos vielä tulen raskaaksi, toivon todellakin sen menevän ne samat 2vk yli la:n!!
vauvalla on niin ahdasta että mun kylkiluita särkee kokoajan. Sama pari viikkoa laskettuun aikaan ja sais kyllä tulla sitten.. huoh.
Mulla kolmas synnytys käynnistettiin 41+6, se oli toinen käynnistys kolmesta synnytyksestä.
Nyt olen viikolla 29+2 ja olen päättänyt sinnitellä niin kauan että vauva alkaisi itsestään syntyä, niin paljon rankemmat synnytykset ovat olleet käynnistettynä.
supistukset niin paljon voimakkaampia käynnistetyssä synnytyksessä?
kun tämä on ensimmäinen lapsi niin ehkä senkin takia haluaisin päästä jo näkemään pienen lapsemme. Miltä/keneltä se näyttää ja kumpiko sieltä tulee.. Melkeinpä kaikki asiat mitkä pyörii päässä liittyy vauvan olemiseen yksilönä eikä enää masuasukkina. :)
Tarkkailen vaan koko ajan tuntemuksia, jospa jo supistelisi, mutta ei mitään kuulu. Ja päästän kyllä ison huokauksen kun ajattelen että siihen voi tosissaan mennä vielä se 5 viikkoa :)
ap