Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

37+2

Vierailija
30.11.2009 |

en jaksa enää odottaa.. :(

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä on ensimmäinen lapsi niin ehkä senkin takia haluaisin päästä jo näkemään pienen lapsemme. Miltä/keneltä se näyttää ja kumpiko sieltä tulee.. Melkeinpä kaikki asiat mitkä pyörii päässä liittyy vauvan olemiseen yksilönä eikä enää masuasukkina. :)

Tarkkailen vaan koko ajan tuntemuksia, jospa jo supistelisi, mutta ei mitään kuulu. Ja päästän kyllä ison huokauksen kun ajattelen että siihen voi tosissaan mennä vielä se 5 viikkoa :)

ap

Vierailija
22/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Sauna

Lämmin suihku

vyöhyketerapia (eli jalanpohjasta mies jos painelee akupisteitä) ja voi mennä päiviä pari ennenku tehoaa

Nännejen hierominen

Siivousta/lenkkeilyä/venyttelyä

2rkl/pvä risiiniöljyä juot

kaikkea tällaista kuullut, mutta en sitten itse tiedä onko noissa perää mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi käynnistää synnytyksen :D

Vierailija
24/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla alkaa nännit vuotaa jos niitä hieroo..

ap

Vierailija
25/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitkään kun halusin ja pystyin, olisin tullut hulluks kotona

Vierailija
26/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla alkaa nännit vuotaa jos niitä hieroo..

ap

se voi kuulema kuulostaa erikoiselta, mutta jos laittaa jotain rasvaa niihin ja hieroo niin voi kuulema käynnistää synnytyksen :D

liekkö näin sitten jollakin tapahtunut kun konsteja on aika monia tai sitten vaan sattumalta yhtäaikaa alkanut supistukset

Vierailija
27/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä on myös sattumaa mukana. mutta kaippa ne kuuluisimmat konstit on sauna seksi ja siivous..

Vierailija
28/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä on myös sattumaa mukana. mutta kaippa ne kuuluisimmat konstit on sauna seksi ja siivous..

Vierailija
29/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan osaa enäää nauttia tästä kotona olemisesta,, Jäin sairaslomalle suoraan kesäloman päälle eli olen ollut kotona lähes kolme kuukautta.

toivon ettei mene ainakaan lasketun ajan yli :S

Vierailija
30/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun olis päässyt pidemmille viikoille t.äiti joka synn.29+1,37+4,37+3 ja 37+2..

Vierailija
31/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toivot että olisi mennyt pidempään?

ap

Vierailija
32/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun olis päässyt pidemmille viikoille t.äiti joka synn.29+1,37+4,37+3 ja 37+2..

oliko lapsesi minkä pituisia ja painoisia syntyessään?

voi kun tuo yksi on syntynyt aikaisin

Vierailija
33/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi syntyy sitten kun on valmis =)

Vierailija
34/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi syntyy sitten kun on valmis =)

mutta mun vauva on jo lähes nelikiloinen ja ihan takuulla valmis, muttei vain tule ulos! Niin, ja oon koittanut tosiaan noi kaikki seksit ja siivoomiset yms ilman mitään tehoa.

t. 41+6

Vierailija
35/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin esikoista odottaessa ne rv 40 jälkeen päivät oli niin taianomaisia ja seesteisiä. Leppoisaa odottelua, kävelylenkkejä koiran kanssa, elokuvien päivänäytöksiä, surffailua vauvapalstalla, päiväsarjoihin addiktoitumista, ihan vaan oleilua...:-)

Kyllä kakkosta ja kolmostakin odottaessa ne vikat viikot oli ihan mahtavia! Nauratti vaan kun ihmiset kyseli ja kyseli että vieläkö sä vaan odotat... Ja kauhisteli kun kuljetin 3-vuotiasta pyörän istuimessa. Vatsa oli pieni, olo mitä parhain ja voimia vaikka muille jakaa - mikäs siinä oli ollessa :-)

Haikeana muistelee se, joka on synnyttänyt kahdesti rv 41+6 ja kerran rv 42+1...

Jos vielä tulen raskaaksi, toivon todellakin sen menevän ne samat 2vk yli la:n!!

Vierailija
36/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalla on niin ahdasta että mun kylkiluita särkee kokoajan. Sama pari viikkoa laskettuun aikaan ja sais kyllä tulla sitten.. huoh.

Vierailija
37/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmas synnytys käynnistettiin 41+6, se oli toinen käynnistys kolmesta synnytyksestä.

Nyt olen viikolla 29+2 ja olen päättänyt sinnitellä niin kauan että vauva alkaisi itsestään syntyä, niin paljon rankemmat synnytykset ovat olleet käynnistettynä.

Vierailija
38/38 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset niin paljon voimakkaampia käynnistetyssä synnytyksessä?