Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen vauva ei enää tarvitse yösyöntiä?

Vierailija
30.11.2009 |

Milloin vauvan ei enää periaatteessa tarvitse syödä yöllä? Eli milloin voi alkaa "opettaa" tai "totuttaa" siihen, että yöllä ei enää ruokaa tarvita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. meillä lapsi oli tosi pieni kokoinen ja kun neuvolassa oli puhetta, että syö vielä öisin, niin neuvolan täti sanoi, että lapsi on niin pieni kokoinen ettei varmasti selviäiskään yötä syömättä.

Mutta jos siis normaalipainoinen, niin yleensä 6kk.

Vierailija
2/4 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-8 kk ikäiselle vauvalle ei enää pitäisi tulla energiavajetta, jos yösyötön jättää pois. Tämä on kuitenkin yksilöllistä.

T. 10 kk ikäistä yöllä imettävä vastaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt lopetti itse 4kk vanhoina, enkä luonnollisesti herättänyt itse kun kerran sain nukkua. Keskikäyrällä ovat kasvaneet koko ajan.

Vierailija
4/4 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi vanhempaa lasta, mutta he ovat nukkuneet yönsä putkeen 2kk eteenpäin, joten ei ole kokemusta yösyönnistä....

Poika herää yleensä klo 12, jolloin annan yleensä maidon. Syö sen koko 2dl. Seuraavan kerran herää 4-5, jolloin tarjoan maitoa saman verran, mutta ei aina syö kuin pari imaisua...

Mieheni oli eräänä iltana laittanut tuolloin klo 12 tutin vauvalle, ja vauva nukkuikin sitten 5 saakka jolloin heräsi ja söi pullollisen maitoa...

Kasvaa hyvin. Oli viime kerralla neuvolassa 66cm ja 7400g.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi