Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana!

Vierailija
27.05.2008 |

Olen niin innoissani, mutten vielä uskalla kaikille kertoa. (Piti täällä päästää pahimpia höyryjä... ;) Olen aina ihmetellyt, miten joillain voi tärpätä ekasta yrityskierrosta, ja niin vain osui kohdalle. Voi kun nyt kaikki menisi hyvin.

Onnellinen olen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen, taitaa olla nyt rv 22+2.

Ja mulla tämä on kolmas lapsi, kaikki saaneet alkunsa ekasta kierrosta, mutta sitä ei kait saisi näiden palstojen mukaan ääneen sanoa. Mutta minäpä sanon rinta rottingilla - meidän siemenet näyttävät olevan varsin itäväistä sorttia =)

Vierailija
2/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä testannut, mutta koska kerta on jo 5. niin tasan tiedän oireista ja tuntemuksista tärpänneeksi. Kaikki tuntuu meillä olevan kanssa tosi helppoa. Kerrasta on uponnut. Nyt kp 27/26-30. Odotellaan tässä meneekö kesken vai jatkuuko onnellisesti. Yksi keskenmeno on.

Onnellista odotusta sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla tämä on kolmas lapsi, kaikki saaneet alkunsa ekasta kierrosta, mutta sitä ei kait saisi näiden palstojen mukaan ääneen sanoa. Mutta minäpä sanon rinta rottingilla - meidän siemenet näyttävät olevan varsin itäväistä sorttia =)

Vierailija
4/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan meilläkin esikoista yritettiin yli vuosi ja olo alkoi olla jo aika huolestunut kun vihdoin tärppäsi. Siksi olen ihan ylionnellinen tästä nopeasti alkaneesta raskaudesta!

ap

Vierailija
5/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eika mitaan tunnu tapahtuvan... Miksikohan? En ymmarra etta jos on hedelmallinen niin miksi joillain raskautuminen kestaa vaikka 6kk, vuoden ja sitten tarppaa, mika niissa muissa yrityskuukausissa on eroa? Kuten nyt meilla.

Vierailija
6/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naksahtaa, aina ei. Ja voi hedelmällisyyskin muuttua matkan varrella, putket mennä tukkoon.

Meillä kaksi ekaa raskautta alkoi 10 kk:n yrityksen jälkeen, kolmas napsahti kerrasta.

Yksi kertahan siihen aina vaan tarvitaan, se on sitten tuurista ja hedelmällisyydestä kiinni kuinka kauan menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi