Minkänslaisen ensi vaikutelman saat jos mies tulee treffeille salihousuissa?
Olen alottanut aktiivisen salilla käynnin ja siksi vähän turhankin usein noi salihousut vedettynä jalkaan. Kyllähän ne tavallaan kertoo, että mies on urheilullinen, mutta eiväthän ne mitkään juhla vaatteet ole. Mitäs mieltä?
Kommentit (20)
Olen astunut aikakoneeseen ja minut on siirretty menneisyyteen, jossa salihousut olivat kuuminta hottia?
Ei ne ole tuollaiset värikkäät vaan hillityt, harmaat.
ap
Huono, jos hän ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein.
Salihousut mitään urheilulliseúudesta kerro. Nehän voi laittaa jalkaansa kuka tahansa. Vaikka Reiska 65, joka elää makkaralla ja kaljalla.
Jos se on hyväkroppainen, lihaksikas mies ja jalassa on hyvin istuvat (ei kulahtaneet) verkkarit niin saattaisi vielä mennäkin. Tosin ei tietenkään silloin jos pitäisi nähdä jossain hienossa ravintolassa tms.
Salihousut :D Ne on ap ihan vain collarit.
Varmaan mietin että missä naftaliinissa on säilönut ne housut 30 vuotta jos ovat vieläkin ehjät. Eihän noita ole myyty vuosikymmeniin.
Ajattelen, että treffimme eivät ole miehelle tärkeät tai että hänellä ei ole tilannetajua.
Ahh, good old days ja salihousut sekä asuun kiinteösti kuuluva vyölaukku.
Mulla oli sellainen musta Better Bodies-vyölaukku.
Entäpä sitten Tiendat?
Tämä vaatetus toimi aiemmin yleisvaatetuksena salilta kutsuvierasjuhliin, häihin ja hautajaisiin.
Ajattelisin, että mies on tullut treffeille salihousut jalassaan.
Ihana urheille,ei ole soffa peruna ja näkeehän se kehosta!
No hyi, tilanteen mukainen pukeutuminen pitää hallita. Veikkaan, että tarkoituksesi on nyt vaan päästä irvimään trikoita käyttäville naisille, mutta harva nainenkaan niin juntti on, että urheilutrikoissa treffeille tulee, jos ei ole sporttitreffit. Salihousut ovat mielestäni kyllä ihan järkyt salillakin, mutta se on vain minun mielipiteeni.
Jos mies on komee ja salilla käynti näkyy kropassa, niin ok.
Komea sporttinen vartalo ja harmaiden housujen etumus pullottaa niin sopii hyvin.
Arvatkaa naiset miltä miehistä tuntuu kun te tulette treffeille haaremihousuissa.
No se olis että päivää ja heippa.
Jos olemme sopineet treffits salille niin silloin on ok. Jos vetää salihousut jalkaan treffeillä muuten en pidä häntä urheilullisena vaan henkilönä, jolla ei ole minkäänlaista tilannetajua eikä myös kunnioitusta sitä treffikumppania kohtaan kun ei viitsi siistimpään asuun vaihtaa toista tavatessa.