Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** HEINÄKUUN IHANUUDET *** viikko 49

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, bongasin sinut ilokseni täältä! Hieno juttu, Todella paljon Onnea raskaudesta ja oikein Onnellista odotusta!!

Kaikki menee varmasti tällä kertaa hyvin!

T. Jaffa (tammivauvan -09 äiti)

ps. Anteeksi tunkeutuminen teidän pinoon, onnellista odotusta kaikille teille muillekin!

Vierailija
42/47 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkais kaksinumeroiset viikot!! OUJEE!! nyt siis 9+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla rv 9+4 jos oikein olen muistavinani..

joku kyseli mistä ostais äippähousuja yms. niin käy kattoon elloksen nettisivuilta, siellä oli useita housuja ja lyhyemmällä ja pidemmällä lahkeella ja ne oli vielä alennuksessa useimmat!

Mullaki maha pömpöttää ja alamahalta tuntee et on vauvamahaa eikä pelkkää muuta "pömppöä" :)

mutta pidän sellaisia paitoja ettei huomaa, lähinnä ehkä toppi tms. päällä tuon huomais.

Töissä ei onneksi ole sitä ongelmaa ku työasut on sellaset ettei kukaa kovin helposti huomaa.

Pomolle aion kertoa vasta joskus sit ku alkaa olla pakko kertoa, oliko se muutama kk ennen la..

Muuten olo mulla on ok, kunhan vaan syö ja syö ja syö.. tympäsee ku aina pitää olla syömässä vaikka ei maistuis, varsinki aamulla on vaikeaa heti alkaa kaivella jääkaappia ku yleensä oon aamulla saanu alas vaan kahvia.. harmi ku sekään ei nyt maistu niin hyvälle ku ennen.

Vierailija
44/47 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jäänyt kirjotukset vähän vähälle viime aikoina mutta nytten sitten senkin edestä :D

oireista: mulla on rinnat vaan vähän arat mut nännit on sitäkin kipeämmät sitten. Väsymys iskee joka päivä iltapäivällä ja nukkumaan on pakko mennä viimestään klo 20.. mulla on iltasin pahoinvointia, yhden kerran olen kuitenkin vaan oksentanut. Alavatsalla tuntuu välillä kipua molemmin puolin mutta se ei ole kovaa kipua. rintakehään ja selkään on ilmestynyt näppyjä jotka kutisee.. ah nämä ihanat hormoonit!

Meillä oli eka neuvola viime viikolla ja laskettu aika pysy vielä samana. Oltiin siellä yhdessä tulevan isän kanssa. Nyt odottelen vaan kutsua np-ultraan joka on suunnilleen joulun tiennoilla. Ensi viikolla ollaan menossa yksityiselle alkuraskauden ultraan, johon ei olun perin pitänyt mennä mutta mennään nyt kuitenkin.. toivottavasti siellä olisi kaikki hyvin. ja toivottavasti siellä sykkisi ainakin yksi sydän (toivon salaa kaksosia, joka on kuitenkin hyvin epätodennäköistä).

olen kertonut raskaudesta neljälle kaverille, miehelle ja sairastelun vuoksi hoitohenkilökunnalle ketkä mua on hoitaneet.

Muilta yritän pimittää raskauden vielä 12 viikkoon asti, mutta ehkä vanhemmille kerrotaan joulun tiennoilla.

ihanaa odotuksen jatkoa kaikille

tur-koo-si 8+5 :)

Vierailija
45/47 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on kerrottu perheille ja läheisille ystäville. Esimieheni tietää myös, "jouduin" kertomaan erään toisen asian yhteydessä.Mutta onpahan hoidettu sekin "alta pois". Jotenkin sitä on niin onnellinen että ei osaa pitää suutaan kiinni, vaikka aikaisemmin ihmettelin että miten ihmiset kertovat raskauksistaan niin ajoissa toisille. Näin se omaan nilkkaan sitten kapsahti...

Huonoutta ei juuri ole, väsymystä kyllä ja mielihaluja... kiinalaista ruokaa ja muuta mättöä tekee mieli. Tupakoimatta olen ollut nyt kolmatta päivää, mieheni osti itselleen laastareita, itse kärvistelen xylitolpurkalla ja rypäleillä. Tiukkaa tekee mutta kyllä se tästä helpottaa ja on todellakin sen arvoista! Ja itkettää. Outoa kun sitä on ollut tähän asti melko tyyni tyyppi ja nyt tirautan itkut pienistäkin asioista.Isännällekin ihemttelemistä :) Hormoonit.

Ensi viikolla varaillaan aikaa yksityiselle ultraan :)

Hekuli 6+3

Vierailija
46/47 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips

Käytiin ekassa neuvolassa perjantaina, mieskin tuli mukaan.. sitähän se oli mitä muillakin papereita ja höpötystä lähinnä.

Sikapiikin sain myös.. aattelin että nyt se on ainakin otettu ei tarvi sitä enää miettiä.. ja kuulemma keskenmenoja ei ole siitä rokotteesta tullut.. vaikka testattu on vain hiirillä..

Kuunneltiin myös sydänääniä, vaikka näillä viikoilla ei yleensä niin tehdä.. mut sen vuotojutun takia haluttiin kokeilla..eipä sieltä juuri mitään kuulunut mutta terkka sanoi että kaiku näyttää toisen sykkeen joka sopisi sikiölle, syke oli 150-160 niinku sikiöllä on yleensä :) mutta tais olla nii pieni sydän vielä ettei saatu äänimerkkiä.. toivottiin että saatais ultra vielä ennen joulua mutta saas nähä saadaanko.. nyt kyllä on jo varmenpi olo ku viime viikolla.. ja etoava olo on varma merkki että joku siellä mua kiusaa :)

En ole vielä suoranaisesti kertonu kuin parille kamulle.. mutta jotenki tuntuu että vihjeitä satelee ohimennen.. ja monet jo kohta arvaa.. ja oonhan mä sanonut että kakkonen sais tulla..

niin LA ois neuvolan mukaan 16.7. että jos sen vois listaan muuttaa.. vaikka epäilen että ultrassa se taas muuttuu..esikollaki siirty molemmissa..

nasuste ja nasu 8vko?

Vierailija
47/47 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille kohtalotovereille!

Näin pitkään maltoin vastustaa kiusausta kskusteluun liittymisestä... testi näytti kahta viivaa reilut 2 viikkoa sitten, ja siitä asti on ihmetelty että mitäs hittoa tässä oikein tapahtuu! ;)

Olen siis 28-vuotias esikoistaan ilmeisesti odottava (hienoisia haasteita käsittämisessä edelleen) nykyinen helsinkiläinen, entinen Keski-Suomen typsykkä.

Nykyisessä tuttavapiirissä ei satu olemaan ketään, joka olisi lähelläkään samassa elämäntilanteessa (tai noh, mistäs sitä vielä tietää), joten olisi mainiota löytää verkon kautta vertaistukea ja ajanvietettäkin.

Nettitestien antama arvio LA:lle on 26.7. Neuvola-aika luvattiin vasta pari viikon pähän, joten olo on vielä hieman epäuskoinen. Ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, niin sanotusti, ja ehkä syystäkin hieman hämillään.