Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla on useampi tutkinto, niin miten ilmaiset sen työhakemuksessa?

Vierailija
29.11.2009 |

Esim. Olen 27-vuotias tradenomi, kauppatieteiden kandidaatti ja kappatieteiden maisteri.

Mikä olis tahdikas ja toimiva tyyli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli luettelonomaisesti.

Vierailija
2/8 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luettelisi kaikkia saman alan tutkintoja, sillä se on hiukan outoa. Jos olisin kokki-sairaanhoitaja ja katsoisin siitä olevan hyötyä hakemaani paikkaa ajatellen mainitsisin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista sun kannattaa jättää toi kauppatieteiden kandidaatti merkkaamatta kokonaan. Se on menettänyt merkityksensä, kun olet tullut myös saman alan maisteriksi.

Eri aloilta olevat tutkinnon pannaan peräkkäin listasksi joko niin että korkein on ekana tai relevantein on ekana. Jos se relevantein on joku opistotason tutkinto niin kannattaa myös miettiä, että onko niitä korkeampia syytä ollenkaan mainita (ne voi olla viite siihen, ettet jää työpaikkaan pitkäksi aikaa, mutta joskus ne on välttämättömiä koska työkokemus on niiden alalta tms.)

Vierailija
4/8 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on välitutkinto. Mutta sen sijaan en jättäisi tradenomia mainitsemtta. Sehän kertoo että olet kunnianhimoinen, kertoo myös mitä olet tehnyt kaikki vuotesi: selittää tyhjiä vuosia/katkonaisia työsuhteita.

Eli näin:

Kauppatieteiden maisteri (valmistumisvuosi), opinahjo

Tradenomi (valm. vuosi), opinahjo

Vierailija
5/8 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tradenomi.

Rippuen haetusta paikasta voi toisen jopa tipuuttaa poiskin. Voivat peljästyä että olet 'liikaa' kouluttautunut.

Vierailija
6/8 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maisterin tutkintoa? Jos on jo kandin tutkinto, niin onko edelleen kauppatieteiden ylioppilas.

Olen kauppatieteiden kandidaatti ja kauppatieteiden ylioppilas.

Hmm. Näinköhän toimii?

Vierailija
7/8 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maisterin tutkintoa? Jos on jo kandin tutkinto, niin onko edelleen kauppatieteiden ylioppilas.

Olen kauppatieteiden kandidaatti ja kauppatieteiden ylioppilas.

Hmm. Näinköhän toimii?

Vierailija
8/8 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Olen 27-vuotias tradenomi, kauppatieteiden kandidaatti ja kappatieteiden maisteri.

Mikä olis tahdikas ja toimiva tyyli?