Ota minuun yhteyttä.
Minä en siihen kykene. Kun teet sen kauniisti, voimme normalisoida välimme.
Kommentit (29)
Jännää, luulisi että tätä kautta löytyy oikea kohde tuosta vain.
ap
Ihan unohtuu alkuperäinen ajatukseni. Jos vitonen olet kolmonen, kerro nyt vielä miksi ajattelit viestin olevan juuri sinulle. Olen utelias.
ap
KYSYMYS:
Miksi et kykene ?
Mistä aloittaisit, jos kykenisit ?
Aloittaja kuvittelee löytävänsä täältä jonkun tietyn ihymisen ja joku toinen luulee olevansa se ihminen ja valittaa että häntä tuomitaan, siis anteeksi mutta mistä. pitäskö tässä itkee vai nauraa?
laita vaikka sähköpostia sille, et sä täältä sitä tavoita ainakaan niin että ymmärtää asian.
mutta enpä taida laittaa tänne yhteystietoja. Eipä se henkilö varmaan palstaile täällä.
ap
mutta kysymykseni ovat edelleen validia tavaraa ja voimassa.
7
Olisi kai hyvä itse tehdä aloite?
Tee sinä kauniisti, odotan.. ;)
Kukahan siellä nyt odottaa jotain...
ap
Älyvapaata hakuammuntaa koko ketju. Vaikka omani olikin:-).
ap
täytyy kerätä rohkeutesi ja selvittää välisi kyseiseen ihmiseen jos asia sinua vaivaa. Ei asia täällä selviä. ;-)
ottamaan yhteyttä mutta ei sitten vastaa. Taidat olla pahasti hukassa ap. Onko niin että kun käännyt ympäri olet jo eksynyt?
Tai sitten se joka yrittää lypsää lisätietoa onkin viestin oikea vastaanottaja...
ap, vieläkin täällä (välillä on kyllä tehty iltatoimia:-)
ottamaan yhteyttä mutta ei sitten vastaa. Taidat olla pahasti hukassa ap. Onko niin että kun käännyt ympäri olet jo eksynyt?
Sitten olisinkin tosiaan hukassa, jos selittäisin asioitani täällä. Koko ketju on hassu; älkää hyvät ihmiset ottako sitä vakavasti.
ap yhä vain
Elämä on heittänyt meidät erilleen, ja minä en enää halua pinnallisia ihmisiä elämääni, kun on olemassa niitä oikeitakin ystäviä, jotka ei tuomitse. Toivottavasti korttitalosi ei romahda. Ja lapsesi pärjäävät elämässään, ilman terapiaa.