Mikä on pahin kommentti, kun kerroitr erosta?
Kommentit (15)
"Oletko nyt varmasti harkinnut asiaa?" Joopa joo, tottahan toki sitä tässä pienten lasten kanssa erotaan ihan päähänpistosta... Tämä omalta äidiltä.
"Ei se ruoho ole vihreämpää aidan takana" Niin, olinko nyt kuvittelemassa jotain sellaista? Tämän sai kuulla mm. mummulta.
sanoi, että oletko miettinyt.
Juu en, muuten vaan pistin osoite muuttokortin ja pistettiin talo myyntiin.
.... kun teillä ei ole lapsia."
Voin kertoa että harmitti silti!
vaan ihan ymmärrettävä yritys kommentoida jotenkin sitä, miten suuresta asiasta on kysymys. Tuskin sen sanoja tarkoittaa, että pitää sinua impulsiivisena hötäleenä joka ei ajattele mitä tekee.
"Nooh, arvasinhan tuon"
Missään välissä ei kysynyt miten voin, tai miten jaksan. erosta nyt pari vuotta. Lapsien jaksamisesta pn ollut kyllä huolissaan, mutta siitä, että oma maailmani romahti, ei mitään tukea, ei minkäänlaista.
vaikka varmaan sitä siinä tilanteessa on herkkänä, ihan rikki jne.
Nuo kysymykset tyyliin "oletko varmasti miettinyt" ei tietenkään tarkoita että kysyjä epäilisi ettei eroava ole tullut miettineeksi tai harkinneeksi asiaa, vaan koska ero on niin iso ja surullinen juttu, ja niin paljon tapahtuu kuitenkin ns turhia eroja, niin oikeastaan tuo kysymys tarkoittaa että voi ei, ei voi olla totta, onko varmaa ettei mitään keinoa enää ole?
Ex-anopin kommentti kun purskahdin itkuun ja kerroin hänelle että miehellä uusi suhde.
Ex-anopin kommentti kun purskahdin itkuun ja kerroin hänelle että miehellä uusi suhde.
ja tähän on paksuperseisten av mammojen turha kommentoida mitään kitkerää.
Jos joku kuvittlee juuri minusta, ettenkö olisi miettinyt eroa, on hän aivan pihalla elämästäni.
Olen miettinyt tätä kolme vuotta. Ainoastaan varmaan juuri tämä "ystäväni" ei tiennyt asiasta, koska koskaan ei ole tullut puhetta hänen empaatittomuutensa takia. Siispä hän luuli varmaan, että olemme onnellisia. Olemme asuneet helvetillisessä kulississa hänen silmissään kolme vuotta.
Totta helvetissä loukkaannuin jo senkin puolesta, että A) ensinäkään häntä ei ole koskaan kiinnostanut minun asiasni ja B) edes elämäni suurimmassa traumassa hän ei herää kiinnostumaan asioistani ja C) minä olen tukenut häntä kahdessa erossa.
On muuten entinen "ystävä". Eikä kaduta.
Uskovaisen mummoni kuolematon lausahdus
Mies lähti lapsen ollessa pieni. Ennen lasta olin tosi hoikka, miltei laiha (165/47), miehen häipymisen aikoihin (vauva 5kk) olin 57kg, en kyllä mikään läski. Anoppi piikitteli mulle jääneistä raskauskiloista jo ristiäisissä. Mutta ensimmäinen tokaisu eron jälkeen oli tosi paha loukkaus ja siihen tilanteeseen yllätys.
Taisi anoppi olla oikeassa
Sen jokainen tietää, kun miettii vähän pitemmälle.
Mies lähti lapsen ollessa pieni. Ennen lasta olin tosi hoikka, miltei laiha (165/47), miehen häipymisen aikoihin (vauva 5kk) olin 57kg, en kyllä mikään läski. Anoppi piikitteli mulle jääneistä raskauskiloista jo ristiäisissä. Mutta ensimmäinen tokaisu eron jälkeen oli tosi paha loukkaus ja siihen tilanteeseen yllätys.
Taisi anoppi olla oikeassa
ja annan sympatiaa
Äitini kommentti.
Sai aikaan parin vuoden viileän ajanjakson meidän väleihimme (eikä ollut ensimmäinen).