Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissutteluketjulaiset! On kamala olo ja aion nyt yrittää olla ilman alkoholia...

Vierailija
29.11.2009 |

tiedän, alkoholi on minulle ongelma. Menen vaikka aikaisin nukkumaan illalla, että selviydyn ilman alkoa...toivottakaa onnea!:-)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu siltä, että alkoholi alkaa olla ongelma, niin yritä ehdottomasti olla jonkun aikaa ilman ja keksiä muuta tekemistä.

Hieno päätös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et pysty itseksesi lopettamaan niin voithan aina hakea apua vaikka neuvolasta tai a-klinikalta tai vastaavista paikoista...ei ole häpeä pyytää apua...

Vierailija
4/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan selvittää, millainen olo olisi herätä ilman krapulaoireita (toki niitä hieman on, vaikka niihin niin tottunut, että on normiolotila). Henkisesti tietoisuus siitä, ettei ole illalla lipittänyt viinipullollista (kyllä, minun "tissuttelua"), saattaa olla merkittävästi piristävä myös!

Olen ajatellut, että haen apua hypnoosista. Olen kuullut, että esimerkiksi tupakoitsijat olisivat saaneet apua siitä.

-ap

Vierailija
5/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tissuttelin enempi tai vähempi viitisen vuotta. Viikkoannokset paukkuivat reilusti yli 16 ja silti olin mielestäni kohtuukäyttäjä. Olenhan äiti, akateeminen ja hyvässä työssä :) Petin siis itseäni aivan täysillä.

Vuosi sitten havahduin ja siitä asti ovat viikkoannokseni olleet 0-4, lukuunottamatta harvoja illanistujaisia. Olen todella tyytäväinen itseeni :) Edelleen himoitsen alkoholia, sitä en voi kiistää. Mutta kun en osta, en juo. Ja mielihyvää olen yrittänyt etsiä muualta, liikunnasta lähinnä.

Kyllä se onnistuu, kun tahtoa on riittävästi!

Vierailija
6/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä. Minäkin haluan nyt uuden alun elämälleni. Kova stressi on osaltaan ajanut tähän, samoin yleinen tyytymättömyys. Olen pitänyt muuten hyvää huolta itsestäni, mutta alkon määrät todella suuria ainakin viimeiset kuusi vuotta. Näkyyhän se varmaan naamassa, jos osaa katsoa:-)

-ap

Vierailija
7/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alkoholin käyttö on paljon hyväksytympää kuin vielä muutama vuosikymmen sitten.

Lisäksi, kun elämä on aika hektistä ja rankkaakin useimmille, niin sitä rentoutusta ja hyvää oloa pitää hakea sitten pullosta.

Mulla on "ongelma", että joka viikonloppu pitää aloittaa viinipullolla, miehen kanssa tosin puoliksi. Nyt sitten on perjantain lisäksi tullut lauantaipullo. Ei tunne, että olisi mitään hätää, kun tissuttelu on "sivistynyttä" ja kohtuudessa pysyvää. Nyt sitten välillä arkisinkin tekee mieli otta jokin alkoholijuoma telkkaria tuijotellessa.

Heräsin tässä miettimään, että ei ole oikein hyvä suunta meillä. Päätin, etten enää ennen joulua ota yhtään alkoholia ja joulun jälkeenkään ei ostella niitä viikonloppuviinejä! Kyllä se pienikin määrä tuntuu kropassa. Vaikkei krapulaa tule, niin silti on sellainen epämääräinen olo. tuntee oikei, että jotain myrkkyä on tullut nautittua.

Vierailija
8/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join joskus takavuosina silloin tällöin iltaisin pari siideriä tai viinilasia. Sitten siitä tuli jokailtaista. Jonakin iltana teki mieli enemmän, niin sitten join. Sitten tästä määrästä tuli jokailtaista. Nyt sitten tekee mieli avata ensimmäisen viinipullon jälkeen toinen, jos sellainen on kotona...

-ap

Vierailija
9/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs tehdä sama homma, tissuttelun annokset ovat selvästi kasvaneet ja kasvaa kokoajan...

Vuoden alusta otan itseäni niskasta kiinni.

Hienoa. Ja vielä onnea sinulle, onnistut varmasti!!

Vierailija
10/10 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, neljäs jo menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi