Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä. Mies on ahdistunut, haluaa eron, muttei ole puhunut ajatuksistaan mulle mitään!

Vierailija
28.11.2009 |

ELi kylmästi vaan on jättämässä mut, ei puhu eikä halua selvitellä mitään. Ei ole koko aikana puhunut mulle mitään tunteistaan. Olen kuvitellut, että kaikki ok, koska en nyt mikään ajatustenlukija ole! Paljonpa perhettään arvosti :(

Olen shokissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein uuden naisen olemassaoloon.

Vierailija
2/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten. Mies yhtäkkiä sanoi että häntä ahdistaa kaikki ja haluisi vain olla itsekseen, eikä suostunut puhumaan mitään.

Mies oli ihastunut työkaveriinsa. Emme eronneet mutta tilanne jatkui jonkin aikaa, nyt kaikki on ollut useamman vuoden jo hyvin.

(nainen ei tiennyt miehen ihastuksesta, tai mieheni ei ainakaan kertonut hänelle eikä kenellekään muulekkaan kuin minulle lopulta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerrot tuon ylläolevan jne esim. omista tunteista ja kysyt mikä on

ehkä hänen on helpompi vastata spostiin tai käsin tehtyyn kirjeeseen tai vaikka tekstariin?

Vierailija
4/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa!

Taistelin ja tein kaikkeni saadakseni miehen "järkiinsä". Ei mitään apua - päinvastoin mies meni vielä enemmän poteroon ja tuli henkisesti tosi rumaa jälkeä. Hänen suustaan tuli niin rumaa ja julmaa tekstiä. Järki sanoi, ettei hän voinut kaikkea sitä tarkoittaa niin pahasti kuin sanoi, mutta...

Puolen vuoden päästä kävi ilmi, että uusi nainen oli kuin olikin kiikarissa. Menivät pikavauhtia kihloihin ja naimisiin ja uutta jälkikasvuakin on jo pukattu.

Itse olen jo toipunut, mutta kyllä se teki tiukkaa.

Toivottavasti teille ei käy samoin.

Vierailija
5/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on aina ollut ehdoton pettämisen suhteen, joten vaikea uskoa toiseen naiseen. TOISAALTA, enpä ois tätäkään osannut arvata miehestä :(

En tajua, miksei se puhunut mitään?!?! Lähti vain ja se siitä 10 vuoden yhdessäolosta ja perheestä?!?

ap

Vierailija
6/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten. Ei mitään tietoa itselläni parisuhdeongelmista - hänellä tosin kolmas pyörä kuvioissa. Mutta se ei kuulemma ollut syy vaan se että olen paskoista paskoin vaimo jne. Ihan tyhjästä tuli kiltistä ihmisestä täydellinen raivohullu.. Muutti viikon sisään pois. Elämä on kuulemma nyt ihanaa kun se uusi nainen on niiiiin ihana.

Meillä hyvin pienet lapset. Olen aivan hajalla.

Tsemppiä!!

käy lukemassa eroperhe.netissä juttuja, se vähän auttaa.

Vierailija
7/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40-vuotiailla tulee kuulemma nykyään näitä ikäkriisejä joissa päättävät että heidän pitää etsiä itseään ja puoliso & lapset estää sen. Taantuvat murrosikäisen tasolle ja ovat ihan kummallisia.

Vierailija
8/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämiseen todella jyrkästi suhtautuva" mies tunnusti toisen naisen olleen jo suhteemme aikana vasta kolme vuotta eron jälkeen. Siihen asti vannoin ja vakuutti, ettei ole, vaikka kavereitkin tiesivät ja mulle olivat kertoneet. Et sellasta - se on miehille vissiin joku kunniakysymys. Ei haluta ottaa syytä itselle, vaikka mikä olisi, joten toisen naisen olemassaolo kielletään, vaikka jäätäsiin kiinni housut nilkoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan