Ihastuin viikko sitten työkaveriini pikkujouluissa. Mitä tehdä?
Kommentit (8)
vieläpä viime vuonna. Ihastusta kesti noin kuukauden, sitten meni ohi. Käytin kyllä materiaalina masturboidessa eli olihan siitä hyötyä.
en kovin humalassa ollut. Eikä ollut mieskään. Siksi kai hän minuun vetosikin. Juteltiin syvällisiä ja siksi ihastuin.
Mies on tarkkanäköinen ja huomaa erilaisia asioita. Pelkään että minusta huomaa, että olen ihastunut häneen. Onko vähän noloa työpaikalla???
Menee ohi, jos et tee asialle mitään.
Paitsi jos teillä on sellainen elämäntilanne, että ei haittaa, niin pane toimeksi......
johonkin toiseen. Menee aina ohi, olen aina tälläinen ollut.
ja lähteä soittamaan ihastuksen ovikelloa pelkkä Brooken Buduaari -alusasu talvitakin alla. Good luck!
kanssa niin pahasti, että oli pakko pitää 2 kuukautta taukoa siitä. Ihan totaalista taukoa. Sitten helpotti, tosin oli vaikea nähdä tätä ihastuksen kohdetta senkin jälkeen.
Minulla kolme lasta, talo, "emännyys", avioliitto, mies, yhteinen menneisyys miehen kanssa. Mutta ei niin hirveästi syvällisiä keskusteluja.
Yritän odottaa, että menee ohi. Kestää yleensä 2 - 3 viikkoa (olen ihastunut monta kertaa aikaisemmin). Ajattelen niin, että kaikkea ei voi saada yhdeltä ihmiseltä ja kerään muruja sieltä täältä. Tällaista elämä on.
Kaikki ihastuvat joskus.
Käytä korkeintaan fantasiamateriaalina harrastaessasi seksiä miehesi kanssa.