Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin tietämättäni toinen nainen :(

Vierailija
28.11.2009 |

Seurustelin yhden miehen kanssa lähemmäs vuoden ja kaikki tuntui välillä liiankin täydelliseltä ja niinhän siinä lopulta kävi, että sain selville miehen olevan naimisissa (asumuserossa kylläkin) ja heillä on kolme lasta, nuorin ihan vauva vielä.

Meidän seurustelun alussa kysyin, että onko miehellä lapsia ja kirkkain silmin vastasi, että ei ole ja nyt sitten jäi kiinni valheesta. Olo on todella hyväkskäytetty, mies ei tainnut koskaan olla kanssani tosissaan, vaikka teot ja puheet muuta kertoikin.

Pahinta tässä on, että olen raskaana ja lapsi on tuon miehen eikä minulla ole aavistustakaan mitä tehdä. Kaikki tuntuu niin pahalta. Kuvittelin, että tulisin raskaaksi hiukan eri olosuhteissa, siis niin, että vauva olisi suunniteltu ja toivottu, tämä oli vahinko. Miten ihminen voi olla näin sinisilmäinen...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suhde vetelee viimeisiään, on yllättävän yleistä. Kuvitellaan, että lapsen turvin saadaan pidettyä miehestä kiinni. Yleensä se johtaa vain suurempaan kurjuuteen - myös lapsen kannalta.

itse ainakin halusin toisen lapsen samasta yhdistelmästä, ettei esikoinen jäänyt ainoaksi. siis täyssisaruksen omalle lapselleni.

ei kurjuutta.

Vierailija
22/28 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kyllä sitäkin, että onko kyse tarkoituksellisesta valehtelusta vai "kevyemmästä".

Miettisin seuraavia asioita:

*Onko suhteenne alkanut miehen jo ollessa asumiserossa vai aiemmin? Eli onko ero ollut vireillä jo ennen tapaamistamme, vai vasta sen jälkeen (tai jopa sen seurauksena)

*Miksei mies ole kertonut perheestään? Onko kyse ehkä ollut siitä että aloitetti yhden yön juttuna mikä vähän venähti jne. Eli ensin sanoi ettei ole naimisissa/lapsia kun ajatteli ettei sinua enää viikonlopun jälkeen näe. Sitten juttu jatkuikin, ja kertominen kävi aina vaan vaikeammaksi ja siirsi ja siirsi sitä kunnes oli pakko kertoa sinulle. Pelkäsi ehkä reaktiotasi jne. kun alkuun oli valehdellut kun ajatteli ettei juttunne muutu vakavaksi jne.

*Onko lapsi yhdessä suunniteltu vai vahinko? Jos yhdessä suunniteltu niin mies on hirveä ja aknnattaa jättää hänet samantien. Jos vahinko, niin mies ei ihan niin pahasti ole sinua huijannut.

Pahinta jutussa se, että itse en voisi tuollaiseen mieheen luottaa, ja suhde ei toimi ilman luottamusta. Eli on asia miten tahansa, niin jättäisin hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystynkö enää mieheen luottamaan hänen valehtelunsa jälkeen. Miehen mukaan hänen nuorin lapsensa on vaimonsa "juonima", vaimo oli jättänyt ehkäisyn pois miehen tietämättä ja tuo oli kuulemma piste i:n päälle, että muuttivat erilleen. Mies on muuttanut pois heidän yhteisestä kodista samoihin aikoihin kun meijän seurustelu alkoi.

Suhteemme alkoi kyllä yhden illan jutusta, en itsekään ensin uskonut, että siitä sen vakavampaa tulisi, mutta sen illan jälkeen törmättiin uudestaan ja siitä se sit lähti. Melkein voisin sanoa, että tuo mies on ihannemieheni (on hänessäkin vikansa) lähestulkoon, paitsi tuo valehtelu lapsista/perheestä vaivaa ja voinko enää luottaa. Ainoa positiivinen asia, että mies kertoi lopulta itse, en siis kuullut sitä joltain muulta.

ap

Vierailija
24/28 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä samaa palturia, jota muutkin pettäjämiehet suustaan laskettelevat. Mieti nyt tarkkaan haluatko perustaa uusperheen ja huolehtia neljästä lapsesta, joista 3 ei edes ole omiasi. Mikä on ikäero miehen kanssa?

Vierailija
25/28 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon miehen kanssa onnistuisikin? Täällä aina vain tuomitaan.

Minulle kävi aika lailla vastaava juttu, mutta koitin vielä luottaa mieheen ja otin avosylin vastaan hänen 2 edellistä lastaan. Olemme olleet nyt 11 vuotta yhdessä...

Vierailija
26/28 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vähän vajaa 14v sitten samassa tilanteessa kun ap, tosin olimme yhdessä mieheni kanssa n. 6kk kunnes kertoi, että hällä on vaimo ja lapsi (vauva sillon), mutta että heidän liittonsa on ohi. Mieheni sanoi, ettei hän ollut vauvaa halunnut ja hänen vaimo sitten jättänyt salaa ehkäisyn pois. Olin epäileväinen tuon suhteen, että oikeastiko vaimo jättänyt salaa ehkäisyn pois ja keskustelin sitten mieheni silloisen vaimon kanssa ja tämä vaimo myönsi sen.

Annoin miehelle toisen mahdollisuuden ja yritin luottaa häneen ja tässä sitä ollaan, yhteiseloa takana melkeen 14v ja lapsia on viisi, neljä yhteistä ja lisäksi miehen tyttö, joka tosin on nyt meidän lapsi hänkin, koska tytön äiti kuoli 7v sitten ja minä adoptoin tämän tytön.

Ap:lle vielä, ettei se uusperhe-elämä niin kauheaa ole, vaikka tämä yks käskikin miettimään kaks kertaa. Jos oikeasti rakastat tätä miestä, niin anna hälle uusi mahdollisuus. Ei sitä tiedä, vaikka hän olisi just se oikea sinulle :)

Vai että vaimon juonima. Mies puhuu palturia. Juuri sitä samaa palturia, jota muutkin pettäjämiehet suustaan laskettelevat. Mieti nyt tarkkaan haluatko perustaa uusperheen ja huolehtia neljästä lapsesta, joista 3 ei edes ole omiasi. Mikä on ikäero miehen kanssa?

Vierailija
27/28 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos vasta lähemmäs vuoden yhdessäolon jälkeen mies paljastaa, että onkin itseasiassa asumuserossa oleva perheellinen..., niin mulle se vaan ois niin iso valhe, etten voisi sen jälkeen enää jatkaa.

Eri asia, jos valhetta olisi kestänyt vaikka kuukauden, pari, mutta vuosi alkaa olla kyllä jo aivan liian pitk aika, johan siinä ehtii suhde muotoutumaan vakavaksi.

Tuo vauvajuttu tietenkin vähän mutkistaa tilannetta. Miten mies suhtautuu raskauteesi? Voisin kuvitella, ettei niin kovin innoissaan ole, jos sitä viimeisintäkään vauvaa ole halunnut. Ainakaan vastentahtoisen miehen kanssa ei kannata ehdoin tahdoin olla, yh:na pärjää vallan hyvin myös!

Vierailija
28/28 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa on minua nuorempi 4v.

En minä pelkää tuota uusperhe-elämää, exän kanssa sitä elin eikä hänen lapset liittyneet eroomme mitenkään. Enemmän minua mietityttää, että puhuuko mies jatkossa totta kaikissa asioissa. Sen mitä tuota miestä oon oppinut tuntemaan niin hän kyllä vaikuttaa vilpittömältä ja että on oikeasti pahoillaan. Huoh, osaapa olla vaikeaa.

Mies ei tästä raskaudestani niin kauhean innoissaan ollut, mutta sanoi, että jos päätän pitää tämän vauvan ja annan hänelle mahdollisuuden niin hän on isä tälle lapselle ja tietty myös vaimonsa kanssa oleville lapsille, vaikka luultavasti nuo kolme tulevat olemaan äidillään ja isällään vkl tmv.

ap

Juuri sitä samaa palturia, jota muutkin pettäjämiehet suustaan laskettelevat. Mieti nyt tarkkaan haluatko perustaa uusperheen ja huolehtia neljästä lapsesta, joista 3 ei edes ole omiasi. Mikä on ikäero miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi