Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2. naisen ystävä ei jaksa enää!:(

Vierailija
09.11.2009 |

Ystäväni on ollut kaikin puolin "kunnollinen" ihminen, 2-3 vuotta sitten rakastui varattuun mieheen. Oma elämä mureni, ja hän ei edes huomannut sitä, hehkutti vain onneaan.

Koitin varoittaa häntä "yleensä eivät jätä vaimojaan" jne. toki olin myös ilossa mukana että ehkä tämä poikkeus jne.

Nyt sitten tilanne junnannut pari vuotta paikoillaan, koskaan ei hyvä hetki jättää perhettä vaikka tunteita ei liitossa enää ole jne. Ystäväni alkaa hajoamaan, kaikki haaveet tuntuvat kaatuvan!

Kuitenkin elää "suhteessa" tämän miehen kanssa =ei edes etsi parempaa suhdetta itselleen! Ei halua esittää vaatimuksia vaan antaa miehen "rauhassa" päättää elämästään.

Minä en enää jaksa! Olen ystävä ja tuen tottakai ystävääni 100% (HUOM; myös puhun että ehkä mies ei aio jättää perhettää jne. =en vain vaaleanpunaisten lasien läpi!) mutta en enää pitkään jaksa katsella ystäväni "masennusta" minkä asia hänessä aikaansaa!

Hän toivoo ja uskoo että mies on joskus vain ja ainoastaan hänen, -minä epäilen asiaan.

Hän ei näe juita ihan kivoja kavereita (=miehiä) koska on varatulle rakkaalleen uskollinen jne. Millä herätän hänet todellisuuteen????!!! Olen koittanut ehdottaa, että antaa aikarajan milloin mies päättää valitseeko hänet vai vaimonsa, mutta ei halua antaa miehelle moista "käskyä" (veikkaan että syys on se, että pelkää ettei mies valitse häntä)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä tarvii "raakaa" palautetta niiltä lähimmiltä ystäviltä että heräisi todellisuuteen - ja joskus sekään ei auta.

Kuitenkin kannatan että sanot suoraan mitä tuosta ajattelet.

Vierailija
2/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota yhteyttä vaimoon ja paljasta koko juttu.

Silloin tapahtuu luultavammin jommalle kummalle ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllästyin viimein kun oli jo varmaan kolmas varattu kierroksessa. Tai itse asiassa yksi ei ollut varattu, vaan "ei muuten kypsä seurustelulle", vasta tyttöystävän kanssa poikki pistänyt.

Sanoin hänelle kyllä sitten lopulta tuollaiset "suorat sanat", mutta ystävyytemme ei kestänyt sitä. Hänen mielestään minä olin muuttunut ihan oudoksi.

Vierailija
4/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painottanut että liikaa ei kannata odottaa. Ja tosiaan tämä ei ole mitenkään ominaista ystävälleni, vaan ensimmäinen varattu tapaus (joka johti jo ystäväni eroon) aiemminkin ollut "kunnollinen", eli pitkiä suhteita jne. ei mitään yhdenillan juttuja.

Ja tuntuu että hän tietää missä mennään, ei vaan halua uskoa sitä! Ei ole mikään tyhmä ja naivi nainen, vaan ihan fiksu tapaus. Jotenkin vaan rakkaus on saanut hänet sokeaksi...

Vaimoon en halua/pysty ottamaan yhteyttä. Minusta asia ei minulle kuulu (vaikka asiasta paljon tiedän, en kuitenkaan tiedä koko totuutta vaan olen kuulopuheiden varassa, jos ymmärrätte...) ja en edes tiedä kuka ko. vaimo on. Saisin kyllä asian selville jos utelisin, mutta en utelu+käräytys paljastaisi minut heti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi