Paras apu aikuisiän akneen? ei e-pillerit!
Kriisi sai ihoni taas kukkimaan, kolmevitosena. Mikä on paras apu aikuisiän akneen? e-pillerit eivät minulle korkean verenpaineen vuoksi sovi, mutta onko jotain oikeasti tehokkaita, ei liikaa kuivattavia ihonhoitotuotteita jotka vievät näpyt ja etenkin mustapäät mennessään. Olen kokeillut kaikkea mitä marketeista löytyy, mutta ilmeisesti tähän eivät sen hintatason tuotteet tehoa. Apua, toivottavasti joku vastaa!
Kommentit (25)
Olin just eilen Paula Heinosen luennolla ja hän totesi, että juuri ruokavalio vaikuttaa hormonien tuotantoon elimistössä. Mutta sitä en tiedä millainen ruokavalio aknepotilaalla pitäisi olla. Mulla on ollut 20 vuotta akne ja kaikki lääkkeet(antibiootit, Roaccuttan 3x, e-pillerit), rasvat ja vaihtoehtoishoidot olen kokeillut tuloksettomina. Tällä hetkellä olen jättänyt ruokavaliosta pois viljan, perunan, riisin ja sokerin. Katsotaan onko apua.
auttoi mua todella hyvin, kun söin samalla Diane Novaa. Kun lopetin DN:n (raskautuakseni) niin tilanne paheni taas, ei tosin niin pahaksi kuin aiemmin. Kuivuus hävisi heti kun Roa-kuurit loppui, eli sitä en pelkäisi (tosin olin 21v kun söin Roa-kuurit, eli iho tietenkin palautui siinä iässä hyvin).
Olen kokeillut kaikkea, mutta ainoa asia, joka työskenteli oli Renova reseptiä kasvovoide. Du kan ostaa sen täältä ilman reseptiä Hhttp://genericmedstonorth.com/?wm=10034&tr=8027 e ovat aina antanut minulle.
Roat sun muut toimii vain hetkellisesti ja kuivaavat kyllä aika raivokkaasti vanhentuvaa ihoa. :/