Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua yritetään mukaan Amwayhin

Vierailija
28.11.2009 |

Minä en missään nimessä halua mukaan mihinkään verkostomarkkinointiin. En ole vielä tämän ihmisen kanssa puhunut asiasta, hän on vain yleisluontoisesti jutellut ja kertonut että tahtoisi esitellä minulle asiaa. Ei ole sanonut nimeä tai muutakaan.

Nyt se nimi lipsahti(?) eräältä hänen tutultaan. Epäilin kyllä tietysti, että kyseessä on verkostomarkkinointi taas kerran. Minua on yritetty vuosien varrella lukuisia kertoja eri verkostomarkkinointiyrityksiin mukaan, mutta ei ei ja vielä kerran ei.

Miten sanon tälle ihmiselle sen, koska tähän asti olen todennut, että hän mielelläni kuulen asiasta lisää. Nyt en millään jaksaisi sitä, koska kuten varmasti moni tietää niin pelkkä kauniisti sanottu "ei kiitos" ei riitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla pääset myös eroon kavereistasi. Todellakin vapaa olo!!

Vierailija
2/6 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se on riittänyt kun on vaan vastannut 'kiitos ei, ei ole aikaa eikä kiinnostusta moiseen.'

Kävin parissa esittelyssä kuulemassa eikä siellä yritetty sen ihmeemmin painostaa, kyllä he ein ymmärsivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit kyllä tilata jonkun tuotteen hänen kauttaan, mutta et rupea juttuun mukaan. Tuo kertoo jo paljon siitä touhusta, ettei uskalleta heti kertoa nimeä!!

Vierailija
4/6 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoa moiseen.

Olen joutunut sanomaan noin ja viesti on mennyt perille. Miksi siihen pitäisi suostua, en ymmärrä.

Vierailija
5/6 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se kaikkoa

Vierailija
6/6 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei ole kiinnostunut ollenkaan koko toiminnasta ja tarkoitus ei ole painostaa ketään siihen vastentahtoisesti. Tosiasia on et keskimäärin 6 sadasta lähtee mukaan toimintaan. eli et ole ainut jota ei kiinnosta. 94 sadasta on niitä joista ei siihen hommaan ole...