Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies makaa krapulassa

Vierailija
28.11.2009 |

äsken kävi yrjöllä. Hih hih...kolistelen tahallaan...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se sen kauhea krapula käy hermoon. Oksentaa koko seuraavan päivän, mihinkään ei pääse. Mulla ei ole ajokorttia niin en pääse lastenkaan kanssa mihinkään, paitsi tuohon pihaan. Asuntokin on pieni, kaksio, joten vituttaa kun yksi makaa haisevana makkarissa ja ravaa vessassa yrjöllä.Tuntuu että koko kämppä haisee vanhalle viinalle. Olenkin ottanut tavaksi lähteä lasten kanssa mummolaan yökylään aina kun mies lähtee johonkin juhlimaan.Niin en ole täällä sille kiukuttelemassa. Onneksi menee harvoin!

Vierailija
22/40 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen jouluäijä teillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka suhdetta...

Vierailija
24/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ilo on toisen kiusaamisessa?

Vierailija
25/40 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen levätä rauhassa.

Vierailija
26/40 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oksentelevaa miestä katselisi. Jos ei osaa juoda ilman oksentamista niin saa äijä mennä.

Vierailija
27/40 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu talonmies.

Vierailija
28/40 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa teidät nostamaan kymmenen vuotta vanhan ketjun?

Vierailija
29/40 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa taas olla tyytyväinen omaan parisuhteeseensa. Meillä jeesitään ja rapsutellaan puolin ja toisin jos toisella on darra. Kun minä voin heikosti, mies tuo aamupalan ja mehua sänkyyn ja hakee illalla pitsat molemmille. Kun miestä uuvuttaa, minä teen samoin.

Ihan hullu ajatus alkaa tahallaan häiritsemään ja kiusaamaan toista joka voi jo valmiiksi huonosti. Mutta kukin tyylillään, vakka on varmaan kantensa valinnut monessakin tapauksessa.

Vierailija
30/40 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parisuhde kunnossa.

Vierailija
31/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah mikä tunnelma

Vierailija
32/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies meni kuudeksi töihin. Aamukahvi odotti termospullossa alhaalla kanssa lapun jossa luki hyvää aamukahvia rakas. Ajattelin keksiä jotain kivaa illaksi kun tulee töistä :) <3

Vierailija
33/40 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta. Siis tuollaisen naisen kanssa.

Vierailija
34/40 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies meni kuudeksi töihin. Aamukahvi odotti termospullossa alhaalla kanssa lapun jossa luki hyvää aamukahvia rakas. Ajattelin keksiä jotain kivaa illaksi kun tulee töistä :) <3

Ehkä nusśitte?

Vierailija
35/40 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mikä tilanne nyt? Joko mies jätti?

Vierailija
36/40 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tilanne...

Vierailija
37/40 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miten ällöttävää. En kyllä katkaisi tuollaisen kanssa.

Vierailija
38/40 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysynyt sängyssäkään, vaan tippui lattialle sängyn ja kaapin väliin, tosi kapeaan rakoon, ja jatkoi vain uniaan. Päätin jättää miehen sinne nukkumaan, heräsi ja kipusi vähän ajan päästä takaisin sänkyyn.

Kamalaa korinaa ja kuorsausta koko yön, musta tuntuu että yhdessä vaiheessa oksensikin ja nieli oksennustaan takaisin.

Siinä vaiheessa lähdin itse sohvalle.

Vierailija
39/40 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO HUHHUH AIKA KOVA HEI

Vierailija
40/40 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies alkaisi imuroida meillä aina kun minä olen huonovointinen edellis-illan juhlinnasta, tulisi ero.

Tämä on hyvä esimerkki suomalaisen naisen luonteesta. Ollaan mahdollisimman inhottavia kostoksi siitä, että jollain muulla on ollut hauskaa. Kieltäkää kokonaan juhlinta miehiltänne niin pääsette heistä eroon vielä nopeammin!

Todella lapsellista ja alhaista toimintaa. Normaali ihminen veisi jaffaa ja kysyisi voiko auttaa jotenkin.

Idiootti, meillä ex aviomieheni pakotti minut imuroimaan jne kun olin ollut tyttöjen illassa, tuo narsisti onkin nykyisin ex. Ei pidä yleistää, itse en ikinä olisi edes häirinnyt krapulaista miestäni, mutta tämä oli mustasukkainen ja sairas mieleltään niin pakotti minut siivomamaan noin kerran vuodessa tapahtuneen juhlinnan jälkeen. Oikein kylmät väreet menee kun ajattelen vielä 6v eron jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme