mies makaa krapulassa
äsken kävi yrjöllä. Hih hih...kolistelen tahallaan...
Kommentit (40)
Mikä ilo on toisen kiusaamisessa?
Itse en oksentelevaa miestä katselisi. Jos ei osaa juoda ilman oksentamista niin saa äijä mennä.
Mikä saa teidät nostamaan kymmenen vuotta vanhan ketjun?
Saa taas olla tyytyväinen omaan parisuhteeseensa. Meillä jeesitään ja rapsutellaan puolin ja toisin jos toisella on darra. Kun minä voin heikosti, mies tuo aamupalan ja mehua sänkyyn ja hakee illalla pitsat molemmille. Kun miestä uuvuttaa, minä teen samoin.
Ihan hullu ajatus alkaa tahallaan häiritsemään ja kiusaamaan toista joka voi jo valmiiksi huonosti. Mutta kukin tyylillään, vakka on varmaan kantensa valinnut monessakin tapauksessa.
Mun mies meni kuudeksi töihin. Aamukahvi odotti termospullossa alhaalla kanssa lapun jossa luki hyvää aamukahvia rakas. Ajattelin keksiä jotain kivaa illaksi kun tulee töistä :) <3
En jatkaisi suhdetta. Siis tuollaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies meni kuudeksi töihin. Aamukahvi odotti termospullossa alhaalla kanssa lapun jossa luki hyvää aamukahvia rakas. Ajattelin keksiä jotain kivaa illaksi kun tulee töistä :) <3
Ehkä nusśitte?
AP, mikä tilanne nyt? Joko mies jätti?
Hyi, miten ällöttävää. En kyllä katkaisi tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysynyt sängyssäkään, vaan tippui lattialle sängyn ja kaapin väliin, tosi kapeaan rakoon, ja jatkoi vain uniaan. Päätin jättää miehen sinne nukkumaan, heräsi ja kipusi vähän ajan päästä takaisin sänkyyn.
Kamalaa korinaa ja kuorsausta koko yön, musta tuntuu että yhdessä vaiheessa oksensikin ja nieli oksennustaan takaisin.
Siinä vaiheessa lähdin itse sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies alkaisi imuroida meillä aina kun minä olen huonovointinen edellis-illan juhlinnasta, tulisi ero.
Tämä on hyvä esimerkki suomalaisen naisen luonteesta. Ollaan mahdollisimman inhottavia kostoksi siitä, että jollain muulla on ollut hauskaa. Kieltäkää kokonaan juhlinta miehiltänne niin pääsette heistä eroon vielä nopeammin!Todella lapsellista ja alhaista toimintaa. Normaali ihminen veisi jaffaa ja kysyisi voiko auttaa jotenkin.
Idiootti, meillä ex aviomieheni pakotti minut imuroimaan jne kun olin ollut tyttöjen illassa, tuo narsisti onkin nykyisin ex. Ei pidä yleistää, itse en ikinä olisi edes häirinnyt krapulaista miestäni, mutta tämä oli mustasukkainen ja sairas mieleltään niin pakotti minut siivomamaan noin kerran vuodessa tapahtuneen juhlinnan jälkeen. Oikein kylmät väreet menee kun ajattelen vielä 6v eron jälkeen.
Mutta se sen kauhea krapula käy hermoon. Oksentaa koko seuraavan päivän, mihinkään ei pääse. Mulla ei ole ajokorttia niin en pääse lastenkaan kanssa mihinkään, paitsi tuohon pihaan. Asuntokin on pieni, kaksio, joten vituttaa kun yksi makaa haisevana makkarissa ja ravaa vessassa yrjöllä.Tuntuu että koko kämppä haisee vanhalle viinalle. Olenkin ottanut tavaksi lähteä lasten kanssa mummolaan yökylään aina kun mies lähtee johonkin juhlimaan.Niin en ole täällä sille kiukuttelemassa. Onneksi menee harvoin!