kavatusalalla ja luovalla alalla työskentelevät ! !!
Miksi olet juuri sillä alalla kuin olet? Mitä koet saavasi työstäsi, mitä annettavaa sinulla on muille työssäsi? Mikä saa sinut alallasi "liekkeihin"? Miksi koet alasi omaksesi?
Kommentit (8)
minut saa liekkeihin toimiva ja idearikas ryhmä, jonka kanssa proggis saadaan toteutettua, luovuus kukoistaa, kaikki nauttivat työstään ja yleisö nauttii työmme lopputuloksesta. Liekkien sammuttua olen hiilenä siitä että peruspalkkani nousee vain tiukalla taistelulla yli 2000 €, vaikka minulla on akateeminen koulutus ja yli kymmenen vuoden työkokemus alalta.
Miksi olet juuri sillä alalla kuin olet? Mitä koet saavasi työstäsi, mitä annettavaa sinulla on muille työssäsi? Mikä saa sinut alallasi "liekkeihin"? Miksi koet alasi omaksesi?
VIHAAN myymistä. Varoituksen sanana aiheesta realismi: Jos haluat luoda, sinun on myös myytävä. Nämä kaksi hyvin harvoin osuvat kohdalleen...
Oikeasti: Muista realismi.
Pienestä pitäen tähän on ollut innostus ja se tuli, joak syntyy vain tekemisestä. Flow. Mutta jos sitä ei tule, tökkii tosi pahasti. Myös rahan kanssa on AINA epävarmaa jos ei satu saamaan tyyliin yksivuotista apurahaa.
Itse asiassa olen jo molemmilla aloilla, mutta kiinnostaa se, miksi muut ovat alalla.
Nautin onnistumisista, hyvistä ideoista ja lopputuloksesta, johon asiakas, esimies ja minä itse olemme tyytyväisiä.
Kirjoitan työkseni ja nautin kirjoittamisesta, myös useimpien asiakkaiden kanssa on mukava olla tekemisissä. Työssäni en pidä siitä, että "flow-tilan" joutuu aina keskeyttämään yhdentekevillä pikkuhommilla.
...alan koulutuksen valitsin sattumalta ja työurallani olen myös sattumalta ajautunut aina edellistä tehtävää luovempaan hommaan.
ja minut saa liekkeihin se, että pystyn vuorovaikutukseen teinien kanssa ja saan jotain aikaiseksi (=onnistun työssäni). Työ on rankkaa, ja myös se kun ulkopuoliset toteavat, etteivät ehkä pystyisi työhöni, on minusta kannustavaa. Tässä työssä ei voi "esittää" kuten jossain Diilin työhaastatteluissa tms. Jos homma ei pelitä, niin sen kyllä nuoret vaistoaa.