Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juodaanko teillä kossua ruuan kanssa jouluna?

Vierailija
27.11.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vanhempieni luona tarjottu snapsi sillin kanssa, mutta muistaakseni se on ollut akvaviittiä.

Vierailija
2/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan aina ruuan kanssa kossua. Aamulla lämmitettynä ja muuten viileänä. Lapset laimentavat vedellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja mieheni menevät sitten illemmalla autotalliin korjaamaan autoa ja korkkaavat pullon.. On niin hassua, kun kaikki sen kuitenkin tietää.

Mulle riittää maito. Eikä se ruokailukaan mikään ihme juttu ole meille, yksi varttitunti ja syöty on. En ymmärrä miksi pitäis hidastella pöydässä.

Vierailija
4/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukiljua.

Vierailija
5/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo, mutta vanhempani ja mies ottavat jääkylmän kossuryypyn kalatarjoilun jälkeen. Lapsille tarjotaan Pommacia.

Vierailija
6/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pilantunelle mehulle. Karvasta, yäk.

Sidukkaa on nykyisin monenlaista ja me likes.

Vierailija
7/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pilantunelle mehulle. Karvasta, yäk.

Vierailija
8/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömiä.

Vierailija
9/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten parempaa kuin viini, joka maistuu ihan pilantunelle mehulle. Karvasta, yäk.

Toisin kuin "sidukassa", niissä ei kaikissa ole sama esanssinen perusmaku... ;-) Mutta kukin tyylillään. Kossua ei meillä juoda, kaapissa on ollut yksi pullo ainakin viimeiset 5 vuotta, ei mene kaupaksi kenellekään.

Vierailija
10/10 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsen mieluummin käyttää "kiintiöalkoholini" olueen kinkun kanssa, kun kuitenkin pitää pysytellä selvin päin monestakin syystä. Snapsista nauttii muutaman sekunnin, oluesta paljon pitempään.

Tämä siis toki vain minun mielipiteeni, joku muu ehkä nauttii snapsistaan koko illan.