Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko suihin ottajilla ???

Vierailija
27.11.2009 |

..jokin ikä haarukka ??? Kesällä kun nusaisin yhtä 18v kimua, niin riitti kun sanoi sille, että nyt suu auki ja ala imemään. Hiljattain pääsin nussimaan sellaista n50v. leskirouvaa, niin tämä tyrmäsi heti suihinoton ja sanoi, että ei mitään sellaista, työnnä pilluun vaan...En minä niinkään siitä naimisesta, minä tykkään katsella kun kulli sykkii ja sylkee....Viikonloppuna pitänee löytää joku sellainen 35v. Saas nähdä, miten sen kanssa käy.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin suihin 14 vuotiaana ja teen sitä edelleenkin ja nyt ikää on 34v... Tosin siitä nauttii näin päälle kolmikymppisenä huomattavasti enemmän kuin alle parikymppisenä.

Peppuseksin aloitin 17 vuotiaana ja nyt se on tosi ihanaa!

Vierailija
2/2 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en ole eläissäni ottanut suihin, kun ei kiinnosta. Ei kiinnostanut kakarana eikä kiinnosta nyt aikuisenakaan.

Mutta voihan tietysti olla niinkin, että tuollaiset keskivertoiset nuoret naiset, alle 30-vuotiaat, jotenkin kuvittelevat että suihin otto on pakollista ja niin täytyy tehdä, halusi tai ei. Vanhemmat naiset taas jo tietävät ja tajuavat, ettei ole pakko tehdä mitään, mitä ei halua... että voihan siinä mielessä ollakin ikähaarukkaa, mut eiköhän tämäkin ole sellainen juttu, että toiset tykkää ja toiset ei. Ne jotka tykkää, tykkää varmasti olivat sitten 18 tai 50, ja ne jotka ei tykkää, ei tykkää vaikka olisivat minkä ikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla