Paljonko sinulla ja puolisollasi ikäeroa? Minkä
ikäisiä olette nyt? Haittaako ikäero (jos suuri) suhdettanne jotenkin?
Kommentit (57)
Kun mies on vanhempi niin sitä kommentoidaan positiivisesti kautta linjan, mutta kun nainen on vanhempi hän selittelee ja pahoittelee ikäeroa, jopa vuoden ikäeroa näin päin kommentoidaan tyyliin "ei haittaa" tai "ei näy arjessa mitenkään". Miksi?? itse olen ylpeä suhteestani jossa mies on minua 6 vuotta nuorempi ja todella ihmettelen tuollaista selittelyn tarvetta.
en siis mitenkään selitellyt meidän hurjaa vuoden ikäeroa mitenkään. Siksi kirjoitin, että ikäero ei vaikuta meidän suhteeseen, enkä mistään selittelyn tarpeesta. Ja onhan täällä monet sellaisetkin, jolla on itseä vanhempi mies, kirjoittaneet samantyylisiä vastauksia, kun heidänkään arjessaan ikäero ei näy mitenkään. En mä oo nähnyt niissäkään mitään selittelyä. Oletko sä jotenkin itse joutunut selittelemään teidän ikäeroa ihmisille, kun näet selittelyjä sielläkin, missä niitä ei ole?
T. Yks, jonka mies on vuoden nuorempi (en nyt muista numeroa, mutta minä 30 ja mies 29)
olemme 22 ja 27.. loistava ikäero, etenkin kun oman ikäiset nuoret miehet ovat aika lapsellisia vielä:)
minä 21,mies 29. :) juuri kesällä mentiin naimisiin,ja ikäero ei haittaa ollenkaan,eikä ole haitannut missään kohtaa :)
Ikää on nyt 32v. ja 35v. Mies on vanhempi.
Ikäerolla ei ole mitään vaikutusta suhteeseen, koska sitä on aika vähän.
Minä 23 ja mies 28. Jos ikäero olisi haitannut, niin en usko että oltaisiin naimisiin päädytty.
Olemme 36-vuotiaita. Pieni ikäero ei haittaa ;) mutta ei myöskään estänyt tiettyjä ongelmia, joista kuvittelin pääseväni kun vaihdoin miehen nuorempaan (eikä ikäeroa edellisenkään kanssa ollut kuin 8 vuotta). Kuvittelin silloin että suurempi osa edellisen suhteen tylsyydestä olisi johtunut siitä että ex oli "vanha ja tylsä" (siis saman ikäinen kuin minä nyt), mutta kyllä arki on tähän samanikäisen kanssa solmittuun avioliittoonkin tullut vahvasti.
minä 24, mies 37. ikäero ei haittaa mitenkään, päinvastoin. mies tietää paljon ilman kertomattaki :) enää en vois kuvitellakaan seurustelevani ikäiseni kanssa..
olemme neljänkympin molemmin puolin. Ikäero ei juurikaan haittaa - vielä. tai ainakin yritän nähdä vain myönteisiä asioita. Tottakai mietityttää että onko mieheni kanssani vanhenemassa mutta ei tuo ikäero nyt niin kovin suuri ole.
Minä 30v ja mies 48v. Ikäero ei haittaa, jos haittais niin tuskin oltais oltu näitä kymmentä vuotta yhdessä
Minä 31v. ja mies 34v.
Parempi että on hieman vanhempi mies niin se ei ole enää mikään kakara.Tosin tuo 3v. ei juurikaan tunnu missään.
Minä 30v ja mies 48v. Ikäero ei haittaa, jos haittais niin tuskin oltais oltu näitä kymmentä vuotta yhdessä
anteeksi pilkunviilaaminen, mutta jos olette 30v ja 48v eikö ikäeroa ole ennemminkin 18 kuin 16v vai onko mulla noin huono matikkapää?
Ja vastasin, ettei haittaa. Jäi huomaamatta, että kysyttiin, haittaako suuri ikäero. Eihän tuo meidän 3 vuotta ole suuri, enkä sitä edes muista oikeastaan, että mies on nuorempi. En minä ainakaan selitellyt mitään
t: 56