Tamiflun sivuvaikutukset
Onko Tamiflusta tullut lapsellesi tai itsellesi sivuvaikutuksia?
Kommentit (10)
no just tänää otin ekan ja on maha kipee. tai sellai täyden oloi ylävatsa,ei tee mieli istuu lytyssä ku se sattuu.ei muita oireita, ainakaa vielä siis.
lääkkeisiin vatsalla mutta Tamiflusta ei tullut mitään vatsaoireita. Kuurin loppupuolella kamalia painajaisia, nämä yleisiä sivuoireita varsinkin lapsilla. Sitähän en voi tietää tuliko lääkkeestä vai olisinko nähnyt muutenkin.
Mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään. Todella nopeasti parani vointi Tamiflun avulla! Kuuri aloitettiin samana iltana kun aamulla oli ensimmäiset oireet.
hyvä läke, hillitöntä hysteriaa vaan ilmassa
sai neljä vuotta sitten a-influenssaan tamifluta ja sivuoireena kamalan ripulin. Kesti tasan yhtä kauan kuin tamiflu-kuurikin. Kaikille ei toki sivuoireita tule mutta joillekin tulee.
Onko teidän lapset saaneet lääkkeen pillerinä vai nesteenä? Mietin onko vaikutusta oireisiin missä muodossa lääkkeen ottaa.
Itse olen pähkäillyt, johtuuko meidän lasten oireet itse influenssasta vai tamiflusta. Ovat molemmat hyvin hyvin levottomia, toinen näkee yöllä painajaisia ja "valveunia, harhoja tms", jotka muistaa, sekä pelkää nukkumista. Lapsi on saanut sekä rokotteen, että nyt sairastuttuaan tamiflun, koska kuuluu riskiryhmään.
tamiflun tuoteselosteen mukaan tämän tyyppisiä oireita voi tulla influenssasta tai tamiflusta. Tuttavaperheessä poika tosin näki painajaisia influenssan aikana. Tämä poika ei ollut saanut rokotusta eikä tamifluta.
Tosin saattoi johtua itse taudistakin. Itselle ei tullut mitään.