Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kostaa työkaverille?

Vierailija
26.11.2009 |

Näin alas on menty, että haluan kostaa karsealle pikkupomolle työpaikalla. Kyseessä on sadistinen paska, joka haukkuu mennen tullen milloin kenetkin ja on saanut puoli henkilökuntaa kyyneliin. Lähden mieleisestäni työstä tämän idiootin takia, koska en jaksa sitä henkistä rasitetta, jota hän aiheuttaa.

En koskaan ole ollut kostonhimoinen, mutta nyt tämä nainen on saanut senkin puolen esiin minusta. Haluan, että hän joutuu ajattelemaan omaa käytöstään ja sen seurauksia yrityksen työilmapiirin, työntekijöiden ja firman menestyksenkin kannalta. Haluan, että ne, joilla ei ole mahdollisuutta vaihtaa työpaikkaa saavat edes vähän paremmat mahdollisuudet työskennellä jatkossa terveemmässä ilmapiirissä.

Kuinka voin kostaa pikkupomolle? Haluan, että hän joutuu tunnustamaan, että ei ole täydellinen ja tekee virheitä, pahojakin, ja että aina syyllinen kaikkeen ei ole joku muu kuin hän itse. Haluan hänen siis epäonnistuvan työssään ja niin, että kaikille on selvää, kuka tuli mokanneeksi.

Vinkkejä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä että sua on loukattu. Olen vihainen. Kosto ei kuitenkaan kannata. Olen myös oppinut että oikeasti narsistinen henkilö ei muutu, ei vaikka päälläsi tanssisit tai saisit hänet päällään tanssimaan.

Viisainta on antaa olla. Mennä eteenpäin. Ne jotka sinne jää on valintansa tehneet. Et pysty vaikuttamaan siihen.

Vierailija
22/22 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä että sua on loukattu. Olen vihainen. Kosto ei kuitenkaan kannata. Olen myös oppinut että oikeasti narsistinen henkilö ei muutu, ei vaikka päälläsi tanssisit tai saisit hänet päällään tanssimaan. Viisainta on antaa olla. Mennä eteenpäin. Ne jotka sinne jää on valintansa tehneet. Et pysty vaikuttamaan siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme