kätilöt, terkkarit ym, jotka tästä jotain ymmärtävät
Tein pos. raskaustestin tooooosi pienillä viikoilla ja oli todella selkeä plussa. Tänään kävin ultrassa, limakalvot turvonneita huomattavasti, mutta mitään ei näkynyt. Otettiin verikokeita ja huomenna selviä hcg ja sen mukaan seurataan.
Ultraaja ei ollut varma, onko siellä jotain vai ei. Näillä viikoilla ei ehkä näkyiskään 3+ jotain, alle 4 kuitenkin.. Testi tosiaan oli plussa jo kp 17.
Auttakaa..
Kommentit (12)
(sitä että miksi ihmeessä testasit tuolloin ja mitä ihmettä teit ultrassa noilla viikoilla) niin ei siellä tuossa vaiheessa kuulu mitään näkyäkään. Hcg kertoo enemmän.
Itse jouduin kovien kipujen vuoksi ultraan rv 5+3 eikä silloin näkynyt kuin paksu limakalvo ja joku "pistemäinen varjo".
ja ed. kuukautiset oli 12 pvää myöhässä ja niukat.. halusivat pois sulkea kohdunulkoisen.. munasarjat oli ainakin puhtaat.
olen tosi väsy ja pahoinvoiva, ja lääkäri halusi varmistuksen mahakipujeni takia.
kamala pahoinvointi ja tissikipuilu sai mut tekemään testin. Yhden lapsen kanssa tulleet kuukautiset normisti ( ehkä olivat miedommat ) ja niin päätin nyt tehdä testin ja se oli selkeä plussa heti.
Muutama viikko voi mennä, ennenkuin selviää, löytyykö sikiö, jolla sydämensyke. Voithan testailla myös uudelleen sitä ennen, eiköhän sekin kerro jotain.
odottele ap.. itselläni näkyi vasta rv9 kun kävin ultrassa ja silloin oli sellainen minimini pieni katkarapu vasta, että tuskin aikaisemmin paljon sitä näet ultrassa.
Eikun odotella vain
lääkäriin, jotta eí ois kohdunulkoinen.
mulla on ollut paljon plussia, mutta ei noin vahvaa v.2003 jälkeen. Mikään v.2003 jälkeinen plussa ei ole kestänyt ja halusin pois sulkea mm. myoomat. Nehän saattaa erittää hcg´tä.
nIIN toivoisin, että masussa ois pikku ihmisen alku.. Jotenkin en vaan usko..
Itellä tosiaan vasta 3+ menkoista ja vahva plussa siis oli jo 2+, tosin on kai alkanut aikasemmin ed.menkoista huolimatta. En uskalla oottaa huomiseen, paha kutina..
Itellä tosiaan vasta 3+ menkoista ja vahva plussa siis oli jo 2+, tosin on kai alkanut aikasemmin ed.menkoista huolimatta. En uskalla oottaa huomiseen, paha kutina..
Seuraavaksi haluaisin tietää millä testillä teit testin? Minkälaisia kiertoja sinulla on ollut? Kuinka pitkiä? Itse en voi uskoa vaikka kuinka vakuutat testanneesi PLUSSAN rv 2+ jotain. Joko sinulla on kierto sekaisin, testi virheellinen ja nuo oireesi ovat rajuja pms-oireita.
että raskaus olkanut kiertoa aiemmin, eli testi olisi tehty viikolla 6+ ja vuodon ja ultranäkymien takia voidaan epäillä kohdunulkoista.
Jos olet nyt viikolla 7+, alkio pitäisi näkyä ultrassa, tai vähintään ruskuaispussi.
juuri tuota tarkoitan.. ed. menkat oli 12 pvää myöhässä ja ihme tuhrua sen vuodon ajan.. melkein heti siitä sitten tulikin tuo plussa ja oireet.. en kuvittelekaan, että ovulaation aikaan muuten saisin plussia, mulla kun ei kamalan herkästi ees nouse tuo hcg.. sen tiiän ed. raskauksista.
Nyt vaan kiinnostais tietää, oonko raskaana vai en.. Oksettaa vieläkin, mutta tissien kipu heööittänyt.. En niinku just nyt jaksais taas yhtä pettymystä.
Se miksi tein testin, oli kamala olo ja niiiin selkeet oireet..