Uskotteko, että Jennin ja Saulin suhde kestäisi vielä pitkään senkin jälkeen, jos
Saulista ei tulisikaan uutta presidenttiä?
Uskoisitteko esim. yhtälöön: Sauli jossain muussa vaativassa työssä kuin pressana ja Jenni esim. kotona pienen lapsen -ja tietenkin meidän- kanssa palstailemassa?
Kommentit (29)
Om isäni on 73v ja erittäin hyvässä kunnossa. Hän on harrastanut liikuntaa aina. Vielä 5-6v sitten hän kävi vielä juoksulenkillä, mutta nyt harrastaa edelleen sauvakävelyä ja talvisin hiihtoa.
mutta voipi tulla yllätyksenä kuinka nopeasti tuossa iässä voi rapistua. Juu ja tiedän, että kukaan meistä ei voi sanoa mikä sairaus tai onnettomuus nurkan takana piilee omassa elämässään.
Kymmenen vuoden päästä Jenni on nelikymppinen nainen ja Sauli jo 70-kymppinen vanhus (ihan kaikilla kriteereillä 70 sanotaan jo vanhuksiksi). Oma isäni on tällä hetkellä 71-vuotias kulkenut jo pitkään vaipoissa, takana on pitkaikainen sairaus. Silloin tällöin pääsee vielä omin avuin liikkumaan rollaattorin kanssa. Enpä usko,että Jenni upea uranainen on valmis sellaiseen liittoon.
missä helvetin kohdassa olen yleistänyt? sanoin vain että voi tulla yllätyksenä
ja kas kumma ette osanneet tulkita tuota lausettakaan,että kukaanhan meistä ei tiedä mitä huomenna tapahtuu.
Kuinka yksinkertaisa porukaa täällä liikkuu? tai no älkää edes vastatko kyllähän se tiedetään
ja kas kumma ette osanneet tulkita tuota lausettakaan,että kukaanhan meistä ei tiedä mitä huomenna tapahtuu.Kuinka yksinkertaisa porukaa täällä liikkuu? tai no älkää edes vastatko kyllähän se tiedetään
Samalla tavalla voi tulla yllätyksenä että 33v ikäinen mies kuolee syöpään. Tai että 28v ikäinen mies joutuu onnettomuuteen autolla (ei edes oma syy) ja joutuu pyörätuoliin koko loppuelämäkseen. Tai 45v ikäinen mies voi ihan "yllättäen" kuolla sydänkohtaukseen kun on vetänyt makkaraa ja olutta 20v halleluujaahalulla.
Että mitä tahansa tässä maailmassa voi tapahtua yllättyksenä. Sen takia ei kuitenkaan kannata jättää menemättä hyvän miehen kanssa naimisiin. Fakta on että yleensä 70v ikäinen on vielä hyvässä kunnossa. Yleensä. Ihan niin kuin yleensä ei tosiaan 33v ikäinen mies kuole syöpään. Yleensä.
ja kas kumma ette osanneet tulkita tuota lausettakaan,että kukaanhan meistä ei tiedä mitä huomenna tapahtuu.Kuinka yksinkertaisa porukaa täällä liikkuu? tai no älkää edes vastatko kyllähän se tiedetään
Samalla tavalla voi tulla yllätyksenä että 33v ikäinen mies kuolee syöpään. Tai että 28v ikäinen mies joutuu onnettomuuteen autolla (ei edes oma syy) ja joutuu pyörätuoliin koko loppuelämäkseen. Tai 45v ikäinen mies voi ihan "yllättäen" kuolla sydänkohtaukseen kun on vetänyt makkaraa ja olutta 20v halleluujaahalulla.
Että mitä tahansa tässä maailmassa voi tapahtua yllättyksenä. Sen takia ei kuitenkaan kannata jättää menemättä hyvän miehen kanssa naimisiin. Fakta on että yleensä 70v ikäinen on vielä hyvässä kunnossa. Yleensä. Ihan niin kuin yleensä ei tosiaan 33v ikäinen mies kuole syöpään. Yleensä.
Mitä tahansahan voi käydä kenelle tahansa yllättäen. En mä jättäis mun miestä jos sille tulisi joku ei itseaiheutettu sairaus yms oli se sitten 70v tai 40v (ja minä myös 40v). Ei sillä ikäerolla oo väliä tossa asiassa.
kun nyt kerta rautalangasta pitää vääntää niin tarkoitin tuolla, että kukaanhan meistä ei tiedä mita huomenna tapahtuu ihan meitä kaikkia ja kaikenikäisiä
kun nyt kerta rautalangasta pitää vääntää niin tarkoitin tuolla, että kukaanhan meistä ei tiedä mita huomenna tapahtuu ihan meitä kaikkia ja kaikenikäisiä
Huominen tuo omat murheensa, joten kannattaa nyt olla onnellinen kun siihen on tilaisuus.
mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että ihminen vanhenee ja kunto ja voimat rapistuvat. Vaikka kaikki nykyään haluavatkin olla nuorekkkaita ja nuoria ja kieltää vanhuuden. Kyllä 70-vuotias mies on vanha 40-vuotiaalle naiselle, joka on parhaassa iässä.
Mutta se taas on YLEISTÄ, että seitsemänkymppinen saa jonkin vakavan kroonisen sairauden.
Isäsi on POIKKEUS joten älä yleistä. Tajuat kai sen myös itse ettei rakkaus ole vain nuorten ja kauniiden etuoikeus.