Sopiiko Fisher Price maatila 2v pojalle?
Onko teillä 2v pojat tykänneet siitä? Isosisko on siitä kovin tykännyt neuvolan odotushuoneessa. Joku tuollainen "hahmotalo" olisi siis pojalle tarkoitus hankkia ja tuo on yksi vaihtoehto. Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. Parkkitaloa en halua vielä ostaa.
Kommentit (10)
kun tohon parkkitaloon liittyy sellainen juttu että itse lapsena sellaisen olisin halunnut mutta en saanut. Haluan siis ostaan sen vähän myöhemmin koska en halua ns.vauvamallia vaan kaikilla herkuilla varustetun (ja että poika osaa niitä myös käyttää). =o)
kyllä minäkin ostaisin parkkitalon. meidän 2,5 vee poika leikkii kanssa maatilalla neuvolan odotushuoneessa, mutta ei jaksa siitä kauaa innostua. parkkitalo parempi 'sijoitus', meillä niillä (2 kpl) leikitään joka päivä...
saivat maatilan vuosi sitten eivätkä ole leikkineet yhtään!!!! Korkeintaan ajavat autoja parkkiin ja sysivät eläimet pois, vaikka miten houkuttelisin. Nyt ovat siis 3 1/2 ja 2-vuotiaat. Osta se parkkitalo ja myöhemmin sit isompien malli!
mikä parkkitalo sitten olisi kaikkein kivoin? Noita lelukuvastoja olen selaillut mutta eipä niistä paljon infoa irtoa... t.ap
osta mieluummin duplon maatila, meillä on leikitty sillä tosi paljon.
ja sitten tuo paljon ehdotettu parkkitalo :)
ja on ollut tosi suosittu, silloin pienempänä ja vieläkin, vaikka ikää on jo 5 vuotta. Nyt myös 2v pikkusisko tykkää leikkiä sillä. Parasta parkkitalossa on ajoramppi, jota pitkin autot rullaa alas, muilla toiminnoilla ei ole ollut niinkään merkitystä.
että minusta maatila on kyllä ihana ja usein aloitan silla leikin poikien kanssa, mut kun ei kiinosta niin ei kiinnosta.
Yhtä hyvinhän tuon parkkitalon voisi ostaa tytölle.
Vai ostatteko sukupuolen mukaan leluja tytöillekin???
ajatellut samaa lahjaa kuin ap- Tosin 1,5-v pojalle. Näiden kommentteien mukaan ei ilmeisestikyseistä lahjaa suositella. minun kyllä tekis mieli se ostaa :)
Meillä poika sai FP:n parkkitalon 1v6kk iässä ja tykännyt leikkiä sillä tosi paljon. Siinä on kanssa niitä hahmoja (ainakin meidän vuosimallissa). Nyt vajaa 4v.nä ei enää paljoa leiki sillä, on kuitenkin aika vauvamainen.