Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jo ruodittu, Martina A:n kolmiviikkosen lapsen korvakorut!

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä vois kiinnostaa tuonkaan parin tekemiset. Vauva reppana.

Vierailija
102/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvassa näkyvä vauvan korvis on laitettu ihan väärään paikkaan?!?!

Sehän on aivan liian ylhäällä, rustossa!

Ei siis siinä pehmeässä korvanlehdessä alempana, missä kuuluisi. Ihan varmasti rustoon reittäminen sattuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauhea miltä se näyttää vauvalla. Voiko tuo olla jonkun mielestä kivan näköinen. En voi käsittää kerta kaikkiaan.

Vierailija
104/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne paina kun kumminkin suuren osan päivästä viettää korva patjassa?

Vierailija
105/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärileikkaustakaan, vaikka se kuinka olisi kulttuurisidonnaista tietyissä kulttuureissa!

Vierailija
106/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänään saimme myös kastajaismekon ompelijalta joka oli siellä pienennettävänä, hyvin vanhanaikainen ja kaunis mekko."

kirjoittaako se nainen todellakin sydäMMiä ja että ompelija oli ollut pienennettävänä? :DD

Vierailija
107/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atzteekit uhrasi ihmisiä jumalille ja se oli heille normaalia. Kulttuuriin voi pesiytyä kaikenlaisia turhia julmuuksia eikä pelkkää olemassaolo tee niistä hyviä asioita.

Azteekit uhrasivat ihmisiä jumalille monta sataa vuotta sitten, nykypäivän Meksikossa sitä ei kuitenkaan tehdä. Niin, että turha tulla aukomaan päätä että "kulttuuriin voi pesiytyä kaikenlaisia turhia julmuuksia" ihan kuin toi olisi Meksikossa nykyäänkin arkipäivää. Eihän tuota voi mitenkään verrata korvisten laittoon, etenkin kun hengen vieminen ja korvien lävistys ei nyt ainakaan minun mielestäni ole ihan saman tason "julmuuksia". Ja samaan aikaan kun Azteekit teki typeryyksiä Meksikossa niin kyllä Euroopassakin osattiin - ihan jo inkvisitio keksi kyllä kaikenlaista luovaa. Eiköhän molemmilla mantereilla ole edistytty sen verran että tajutaan mikä ihmisille on oikeasti haitallista ja mikä ei.

Vierailija
108/119 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidät vähä-älyisenä ihmistä jolla on kirjoitusvirheitä?? En ole mikään Martina ja Esko fani ja ihmettelen itsekkin välillä heidän tekemisiään. Mutta mitäpä jos ihmisellä onki vaikka lukihäiriö tai jotain?? Sekö tekee ihmisestä vähä-älyisen?? Salli mun nauraa.

Vierailija
109/119 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veivattu ja tässä nyt nostettuna se kuumin aihe ja sen mukana varmaaaaan löytyy tarpeeksi niitä mielipiteitä, että jokainen voi sitten tehdä vanhempana omantuntonsa mukaan!

Vierailija
110/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no muttamutta,odotamme vain sitäpäivää jolloin martina haluaa hankkia 10vuotiaalle tyttärelleen silikonit xDD

Vierailija
111/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle pukea suurinta osaa vuotta pipoa ym päähän ja näin reiät korvissa ehtii parantua paremmin!

Ehkä ne korut on nätit, mutta mielestäni niin turhamaista, ku olla voi.

Vierailija
112/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaamista ja sitä, että nyt jo korostetaan että on palautunut lähes ennalleen.

Ehkä ulkoisesti (joka sekin minusta kuulostaa erikoiselta alle kolmessa viikossa) mutta taatusti ei ole fyysisesti palautunut vielä. Itsekin olen kokenut oloni ihan normaaliksi, mutta ei se tarkoita sitä että sisäelimeni olisivat oikeilla kohdillaan ja kroppa muuten palautunut synnytyksestä.

Tuossa yhdessäkin kuvassa treeanataan jo kovaa kyytiä punttiksella. Ei kai julkkisten vatsalihakset kuroudu umpeen sen nopeammin kuin meidän tavistenkaan?

Vierailija
113/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi ympärileikataan "huvikseen"??

Sinunko?? presidentin vai kenen????

T. ympärileikatun pojan ja korvikset omaavan tytön äiti

On teillä köyhä elämä, minä jo luulin et MUN elämä on tylsää... mutta täytyy sanoa taisin hävitä.

Vierailija
114/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaamista ja sitä, että nyt jo korostetaan että on palautunut lähes ennalleen.

Ehkä ulkoisesti (joka sekin minusta kuulostaa erikoiselta alle kolmessa viikossa) mutta taatusti ei ole fyysisesti palautunut vielä. Itsekin olen kokenut oloni ihan normaaliksi, mutta ei se tarkoita sitä että sisäelimeni olisivat oikeilla kohdillaan ja kroppa muuten palautunut synnytyksestä.

Tuossa yhdessäkin kuvassa treeanataan jo kovaa kyytiä punttiksella. Ei kai julkkisten vatsalihakset kuroudu umpeen sen nopeammin kuin meidän tavistenkaan?

antaisi nyt itselleen aikaa palautua. Mutta kun se ulkonäkö on kaikkikaikessa.

Vierailija
115/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan kuulukaan muta ihan turha väittää ettei korviksista olisi haittaa! itsekin jouduin antamaan reikien umpeutua kun en pystynyt pitämään korviksia öisin, painoivat todella ikävästi. Jos ne otti yöllä pois niin aamulla taas piti vempuloida niitä takaisin korviin, ja kyllä, se ottaa välillä kipeää. Lisäksi ne vastalaitetut reiät ovat kipeät, huolimata siitä tulehtuvatko ne vai ei.

Ja kaikenkaikkiaan IHAN HITON TURHAT VAUVALLA.

Mikäli niistä ei olisi mitään haittaa niin leikkikööt, joku vertasi jopa vaatteisiin, eiköhän niitä vaatteita pidetä siksi että tarkenee ja toiseksi en ole huomannut vaatteista olevan kipua tai haittaa kun ne on valittu oikein.

Vierailija
116/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin viikko toisensa jälkeen altistaa itsensä toisten ihmisten arvosteltavaksi. Lakkaisivat päivittämästä tietojaan seiskaan, niin jo loppuis tylsästä elämästä kärsivien mammojen haukut!

Elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
117/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi omituisessa paikassa korvis, todella ylhäällä. Onko tuo muka oikea paikka?

En tiedä laukkaako mielikuvitukseni, mutta mun mielestä näyttää, että vauvalla olisi myös kynsilakkaa :D

Vierailija
118/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjua jo mainittu Eskon olevan puoliksi KOLUMBIALAINEN.

Sillähän on siellä se joku kattohuoneisto keskustassa jota ilmeisesti vuokraa ja saa tästä rahaa,tosiaan,ei Hunksit ketään elätä pelkästään.

Vierailija
119/119 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten sitä, että treenaa kuntosalilla kovaa treeniä 2 viikkoa synnytyksen jälkeen. Itse olen treenannut vuosia ennen lasteni syntymää, mutta molempien synnytysten jälkeen odotin jälkitarkastukseen, että lääkäri tutkii mun alapään, että on toipunut ja palautunut synnytyksestä niin, että voin alkaa kunnolla treenaamaan. Siihen asti kävin vain kävelyllä. Samoin vatsalihasten välisen aukon piti olla ennallaan ennen vatsalihasten treenaamista. Eikö Martina tiedä sitä vai luuleeko se, että sen elimistö ja kroppa on eri asia...

Mäkään en pidä korviksista pikkuvauvoilla, eikä ne tee vauvasta mun makuun söpöä vaan antaa lähinnä sen kuvan, että vauva on nukke millä on kiva leikkiä. Ja valitettavasti mulla tuli heti tosta korvisjutusta mieleen, että tyttöparka saa varmaan silikonit 10-vuotislahjaksi että olisi täydellinen.

Muuten Martinan pisteet nousi kyllä yhdellä, kun synnytti alakautta ja ilmeisesti oli vielä suht rankka synnytys. Ja imettääkin ilmeisesti haluaa. Eli uskon, että osaa olla ihan hyvä äitikin (enkä tarkoita, että alatiesynnytys ja imetys tekee hyvän äidin), jos vaan muistaa, että lapsi on lapsi eikä mikään esittelykapine.