Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä perus naposteltavaa illanistujaisiin?ei mitään hienosteluja vaan ihan ryyp bileet tiedossa

Vierailija
25.11.2009 |

ajattelin tehdä pellillisen kinkkupiirakkaa,suolatikkuja on ja nippi vihanneksia(kurkku,porkkana) mitä muuta? boolia myös teen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtokarkkeja myös :-)

Vierailija
2/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin kerran yksissä bileissä jossa oli niitä "nakkipiiloja" tai mitä ne nyt ikinä ovatkin, siis nauravia nakkeja jossain tyyliin voitaikinakääreessä, ja niin junttia kuin se olikin niin ne katosivat naurun siivittäminä pikavauhtia! Itsekään en ole mikään nakkien tai voitaikinan suurin fani, mutta se oli jotenkin niin retro juttu että oli pakko tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin valmispizzaa paloittelisin sen. Sipsiä 2-3 erilaista, ja suolapähkinöitä,suolatikkuja ja hedelmiä saattasin ostaa. Ei niitä vihanneksia juuri tule syötyä ku on ryyp bileet. Limukkaa kannattaa varata, ja vissyvettä. Saa välillä vaihtaa alkoholittomaan. Ja jos haluat niin grillimakkaraa voi paistaa uunissa, ja vaikka ranskiksiakin.

Kivaa iltaa vaan!

Vierailija
4/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippi lautanen, jossa

-vihanneksia

-hot wingsejä

-nakkeja

-nachoja

Pari hyvää dippiä, tulinen paholaisen hillo ja joku kermaviili/vuolukerma pohjainen.

Pieniä pizza paloja.

Sipsejä tms. tarjolle olkkariin.

Vierailija
5/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin kerran yksissä bileissä jossa oli niitä "nakkipiiloja" tai mitä ne nyt ikinä ovatkin, siis nauravia nakkeja jossain tyyliin voitaikinakääreessä, ja niin junttia kuin se olikin niin ne katosivat naurun siivittäminä pikavauhtia! Itsekään en ole mikään nakkien tai voitaikinan suurin fani, mutta se oli jotenkin niin retro juttu että oli pakko tehdä.

Ne on ihan sairaan hyviä ja just sopivan kokoisia suupaloja, kun prinssinnakista tekee. Ja juuri sopivasti suolaisia.

Vierailija
6/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kun tuntuu että kaikki bileetkin piilotetaan jonkun olevinas hienon teeman ympärille. Mutta, kunnon ryyppybileisiin ei tarvitse mitään kinkkupiirakoita, ihan vaan jotain sipsejä, nachoksia, pikkupizzoja, nakkeja, lihapullia ja dippivihanneksia. Pääasia että on suolaista ja hyvää eikä sotke ja on helppo syödä.

Vierailija
7/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tacolastut ja salsadippi. Vaihteeksi sipsien sijaan tosi hyvää!

Vierailija
8/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisänä vaikka perunasalaattia ja rieskaa, juustoa nam....ja paljon juomia

Vierailija
9/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten sipsejä, toi kinkkupiirakka on hyvä ja irtokarkkiloota tietty. Jepjep.

Vierailija
10/10 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkipiiloja voisin vetää pari, mutta minulle ei juodessa tipu rasvanen ja suolainen. Ennen juomista kyllä. Lähtisin enemmänkin sellaiselle sormisyötävä linjalle eli tapastyylistä oliivi, artisokka, mustekala, merenelävät, vihannes, hedelmäosastolle. Juominen saa aina mun aineenvaihdunnan pysähtymään, joten muutaman nakkipiirakan jälkeen mä olen vielä ihan stop...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän