Pelottaa... kävin tänään kaupassa ja kotimatkalla
huomasin, että kaupassa vilkuillut mies oli lähtenyt seuraamaan. Olin vaunujen kanssa liikenteessä, joten kovin nopeasti en olisi karkuunkaan päässyt. Meni pari tuntia ja ovikello soi. Katsoin ovisilmästä niin SAMA MIES oli oven takana!! En tietenkään avannut.
Nyt on kaveri onneksi kohta tulossa, sanoi että tulee samantien kun soitin.
Kommentit (24)
huomasin, että kaupassa vilkuillut mies oli lähtenyt seuraamaan. Olin vaunujen kanssa liikenteessä, joten kovin nopeasti en olisi karkuunkaan päässyt. Meni pari tuntia ja ovikello soi. Katsoin ovisilmästä niin SAMA MIES oli oven takana!! En tietenkään avannut.
Nyt on kaveri onneksi kohta tulossa, sanoi että tulee samantien kun soitin.
Ja miksi se aloitti kaupassa jo sen tuijotuksen? Jos sillä miehellä olisi jotain oikeaa asiaa ollut, niin varmaan olisi aikaisemmin sanonut. En todellakaan uskaltanut avata ovea kysyäkseni.
ap
se yrittää raiskata?
Ensi viikolla vaikka joku ilta?
Ihanko rappukäytävään ja kotiovelle asti sua kaupasta seuraili?
Ja sulle, joka epäilit provoksi, olen kerran aikaisemmin soittanut poliisille, kun lenkkipolulla eräs mies alkoi ahdistelemaan. Kiittivät vain ilmoituksesta tosi kyllästyneesti. Mitä se hyödyttäisi soittaa ja mitä tekisivät?
ap
Olen luullut, että niitä asennetaan vain kerrostaloasuntoihin.
ap taitaakin olla oikea ahdistelijamagneetti.
entinen koulukaveri tai muuta vastaavaa? Et vain tunnistanut?
Oma vikanihan se on. Ja jos minut vielä raiskataan joskus, niin sekin on oma vikani.
ap
voi asentaa mihin oveen vain. Vaikka vessan oveen. Meillä oli sellainen omakotitalossa lapsena.
Hyvä, että kaveri on tulossa ap. Ei vieraille pidäkään avata ovea, ei ainakaan tuossa tilanteessa. Puistattavaa.
Ihan hyvin olisit voinut huutaa oven läpikin ja sanoa ettet voi juuri nyt avata kun mies on tulossa suihkusta.
sen ovisilmän saa oveen kuin oveen. Rahalla saa ja hevosella pääsee, köyhät kerrostaloilijat.
Tsemppiä vaan ap:lle, älä avaa sille ovea.
on ihan naiivia edes ajatella niin. Soita poliisi jos vielä näet.
sen ovisilmän saa oveen kuin oveen. Rahalla saa ja hevosella pääsee, köyhät kerrostaloilijat.
Saa toki, mutta kuka haluaa ;) En minä ainakaan. Ikkunoista näkee, kuka pyrkii sisälle.
tiesitkös että jos omistaa poran ja osaa sitä käyttää tai tutun joka omistaa ja osaa käyttää niin reikä oveen ja ovisilmä paikoilleen ja ohhoh, sulla on ovisilmä rivarissa!
Itse just noin tehty ovisilmät 4 asuntoon, miksi ihmeessä maksettas siitä jollekin firmalle, kun itse selviää asiasta muutamalla eurolla, eloi ovisilmän hinnall.
Ovisilmä on loistojuttu! Eikä trvi verhoja heilutella, se vasta on huvittavan näköistä, kun jonkun silmä ilmestyy verhon/ sälekaihtimen rakoon ja katoaa sitten:)
tiesitkös että jos omistaa poran ja osaa sitä käyttää tai tutun joka omistaa ja osaa käyttää niin reikä oveen ja ovisilmä paikoilleen ja ohhoh, sulla on ovisilmä rivarissa!
Itse just noin tehty ovisilmät 4 asuntoon, miksi ihmeessä maksettas siitä jollekin firmalle, kun itse selviää asiasta muutamalla eurolla, eloi ovisilmän hinnalla.
Kyse on varmaan lähinnä siitä, onko muualle kuin kerrostaloon järkeä porailla mitään silmiä. Omakotitaloissa ja rivareissa yleensä tulijat näkee muutenkin kuin oven läpi kyttäämällä.
Olisit päässyt paljon helpommalla ja nopeammin.