Joulu
"tästähän ei keskustella. "(on meidän periaate näemmä..). Tilanne siis tämä, asumme eteläsuomessa ja isovanhemmat (minun) täällä ja puolison pohjois-Suomessa. Nyt heräsi keskustelu taas, kun joulu lähestyy. Itse haluaisin olla joulun kotona. (luultavasti etelän isovanhempia nähtäisiin aattona tai joku muu päivä) mutta mies siis pohjoiseen ehdottomasti, perusteena, kun hänen vanhempansa iäkkäitä.(sama peruste jo viimeiset 10 vuotta) Ja isänsä muisti on alkanut tehdä tepposensa. Ehdotinkin, että joulun jälkeen voisimme lähteä, kun lomat sallii. Mutta ei vissiin käy, kun sitten pitäisi kuitenkin lasten lahjat (3 pientä lasta meillä) sinne raahata ja kinkku kotona paistaa.. Mutta itse nauttisin jo alkaa valmistelemaan Omaa Joulua, ei ongelma valmistelut..Niin ja suurimman osan jouluista olemme viettäneet siellä pohjosessa. Mitä mieltä olette? Pidänkö pääni ja olenko sillon itsekäs? Vai luovutanko heti ja vietän "valmiin joulun anoppilassa..? Tuntuu vaan niin turhauttavalta ja tällä hetkellä mieli on todella :( Onkohan kellään muulla samanlaista tilannetta?