Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaako ketään muuta tämä kammottava pimeys ja

Vierailija
24.11.2009 |

vesisade? Tuntuu kuin asuisi säkissä; koko ajan on pimeä. Mitään lomareissuakaan ei ole tiedossa, joten ehkä tämä marraskuu tuntuu siksikin niin ankealta...huoh

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, pimeää on kuin karhun perseessä kuten naapurin mies aamulla tuumasi :)

Vierailija
22/30 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa rasvat köyttä... Kaameaa, kaikki pimeys ja siellä hiippailevat hämärämiehet kuten tv-lupatarkastajat,pohjaton synkkyys, ei ulkona näe mihin astuu ja pitäisi kai hajun perusteella osata väistää ne naapurin rakin iltaköntsäkasat, vettä sataa koko ajan, "aloita uusi harrastus, lumikenkäkävely on mukava tapa kohottaa kuntoa" no niin varmasti, mutta lainelautailu soveltuisi paremmin, peilistä tuijottaa olmin värinen taikinanaama, no onneksi saa valot pois ja kynttilät piiloon jaa no ei tässä pimeydessä näe edes tulitikkuja etsi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on tätä... On "lupa" puuhastella kotosalla ja hissutella villasukat jalassa. Ja joulu tulee, ihanaa valmistella joulua.

Vierailija
24/30 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua edes lumi auta, inhoan koko talvea. Ja tiedän, on asenneongelma. Sen takia haluankin pois Suomesta.

Vierailija
25/30 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kai se ajatuskin että jos talvet vain tästä lämpiävät niin emme tule lunta jatkossa koskaan näkemäänkään ennen joulua:(.

Mun lapsuudessani lunta tuli useasti jo ennen joulua. Yleensä tavattiin sanoa että kolmas lumi jäi sitten maahan. Toki ei aina jouluna ollut silloinkaan lunta, mutta nyt 2000-luvulla tuntuu että musta joulu on enemmän sääntö kuin poikkeus.

MInun lapsuudessani 70-luvulla hiihdin ja luistelin paljon talvisin. Oli jotain TEKEMISTÄ! Mun lapsiparoilla ei ole mitään tekemistä ulkona tällaisella säällä.

Sillä lumella on todellakin jotain merkitystä täällä Pohjolassa. Sen on tarkoitus kirkastaa meidän pimeitä iltoja ja öitä.

Hirvittää mitä me ihmiset olemmekaan saaneet aikaan:(.

Vierailija
26/30 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimeää, likaista, sateista YÖK YÖK ja asun sentään Oulussa saakka. Arvaa onko kivaa hinata pitkäkarvaista koiraa kurassa.... miten helppoa olisi jos olisi lunta.

Lapsilla olisi muutakin tekemistä iltaisin kun roikkua tietokoneella..

Vierailija
27/30 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut pimeämpää kuin muina vuosina. Ympäri vuorokauden yhtä pimeyttä. En lumestakaan kyllä piittaa, mutta tämä säkissä olokin alkaa ahdistaa.

Vierailija
28/30 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsää. Tänään on siitä erikoinen päivä (ainakin Hgissä), että EI SADA.

Meilläkään ei ole tiedossa mitään matkaa, joten Äh ja Voih. Sukulaisperhe lähtee jouluksi/uv:ksi Thaimaahan:) Heillä on mitä odottaa.

Vierailija
29/30 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vapaata aikaa niin ulkoilen ja teen käsitöitä tai luen kirjaa. Näihin ei vaikuta on valoisaa vai pimeää.

Vierailija
30/30 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti myös asuinpaikka muuten vaikuttaa! Näinä pimeinä aikoina kannattaisi asua kaupungissa eikä maalla kuten minä... Meiltä kyllä näkyy naapureiden valoja mutta meidän pitää ensin kävellä n. 300 metriä pimeää tietä ennen kuin edes pääsemme valaistulle tielle.

Olenkin ajatellut että näin syksylle pitäisi ehdottomasti keksiä tosi paljon ohjelmaa. Harmi vaan että miehellä sattuu olemaan paljon töitä ettei voida lähteä ikinä mihinkään näihin aikoihin:(.